Ramu

Santrauka:
Kaip greit gali pralėkti akimirka? O kiek ji gali užsitęsti? Ir ką ji gali pakeisti? Į tai neatsako, bet susimąstyti verta.
Taip ramu,
Taip gera ir gražu,
Nepaprastai tylu.
Čia taip ramu...

Štai žvirblis skrenda,
Štai jau ir nebe...
Nebematau aš jo,
Jau ne... Tai ne...

Štai snaigė krenta,
Tokia maža, nepaprasta.
Aš ištiesiau jai ranką,
O man jinai... Ate...

Štai snaigė krenta,
Štai dar viena!
Aplink taip balta,
Aplink šviesa.

Ir saulė kyla,
Kaip nuostabu.
Dangus pamėlsta...
Čia taip ramu...
Juatas

2005-03-18 08:06:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Netootia

Sukurta: 2005-03-23 09:58:58

tikrai ramu.... :)

:

Sukurta: 2005-03-18 10:30:28

Pirma posma reiktu trumpint i "Tylu ir Ramu", o paskui rasyti kaip tas tylumas ramumas pasireiskia. Antras primine anekdota viena, gal jo dabar nepasakosiu..:) Trecias irgi prastas, velgi snaige. Venk nusibodusiu zodziu, labai primityvus tavo palyginimas/vaizdinys siam posme. Ketvirtas voliojama tas pats, reiktu jau kita spekta imti, kad ir ka tu toje snaigeje matai. Penktas: is kur saule jeigu tika snigo? Minciu suolis. Junk epizodus. Matai problemos tos pacios, rimas toks vaikiskas, pati/pats paziurek is sono. Jau su vaizdiniais truputi geriau, tik naudok savo sukurtus ir jie taps nematyti, nauji, - o juk nuo tavo vaizdavimo tekste priklauso kurinio vaizdingumas, lyriskumas, ir kazkas kas uzburia, pabandyk tai padaryti. Tik galiu pasakyt, kad 0,5 karto pasistumejai :) Sekmes ir stenkis ilgiau pasedeti prie kurinio.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-03-18 09:54:57

prieš miegą tokį skaityti :)
Mielas. Vakarė ką minėjo jau neminėsiu.
Ramu 2 kart vienam stulpelyje. Reikėtų vengti.
Tyri, švelnūs jausmai ;) Akimirkos nuotaika ;)