Atlaidai

Santrauka:
Atvažiuokit į Atlaidus, atvažiuokit į savo namus.
Čia – Pagulbis. Tavo atvaizdas vandeny. Tavo mintys ir žodžiai. Tavo slaptos svajonės, viltys ir nerimas. Pabūkim nors minutę kartu. Toli girdis Kalvių kaimo armonikieriaus Žigelio rauda. Žigelio, kurio seniai jau nebėra... tik aidas armonikos balsų ataidi iš tos pusės, kai gerai įsiklausai. Pastovėkim po apeigine vidukiemio liepa. Ūmai atslinkusi Naktis tesugeria dienos žodžius, vėjas prakalbina skardinį stogą. Ir Tavo ranka, „netyčia“ pakliuvus į šiltą delną tepabus dar... Ir tegul atrodys, kad nors minutei pavyko pasaulį paversti savo namais.
Atvažiuokit į Atlaidus, atvažiuokit į savo namus.
pagulbis

2010-05-12 11:40:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): ebola

Sukurta: 2010-05-12 20:52:11

Jei visą likusį gyvenimą prašyčiau atleidimo, ar atleistum man, brolau? Mokau, pasiilgau tavęs. Dieve, kuo aš pavirtau, kuo pavirtau...
K. J.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-05-12 17:29:12

Gražiai, nuoširdžiai kvieti. Juk negalima atsakyti...

Anonimas

Sukurta: 2010-05-12 13:18:49

Negildyk širdies, Pagulbi. Būsiu, būtinai būsiu. Jei pamatysi kažkieno atvaizdą vandeny greta savojo - neatsigręžk, jei kažkas sušnarės kiemo liepos tankmėj, kai be vėjo - nežiūrėk, užvertęs galvą ir nespėliok, kas ten, jei dainoj atrodys, kad vienu balsu per daug, žinok, tai iš Minijos slėnio ataidi, varnas Golius atnešė...

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2010-05-12 12:36:51

būtinai atvažiuosiu;)

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2010-05-12 12:12:04

Ačiū už tokį nuoširdų kvietimą. Tiesiog virpa laukimu kiekvienas žodis...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2010-05-12 11:51:12

:)...Gražiai, jautriai kviečiate :)...Nė kart nebuvau Pagulbiuose, bet numanau kokie jie šilti :)...Paklausiau Jūsų įdainavimų: skamba namais ir šiluma :)...Ačiū