Aš pabučiuočiau...

Santrauka:
* * *
Įsiutusi delnu talžė jam veidą. Skaudžiai. Prieš visą klasę. Iš nosies su gleivėm tekėjo kraujas. Jis neverkė. Tik šnirpštė, suko galvą į sieną. Į lentą. Kad vaikai nematytų. Bet jie matė. Viską. Jie matė jo pilkas akis, kuriose it veidrodyje  atsispindėjo kančia.

Man skauda, mama... Ne nuo tavo rankos. Man skauda ten... kažkur giliai... galuširdy...

- Atsiprašyk mergaitės! – šaukė ji. – Pabučiuok mergaitę ir atsiprašyk!

Aš pabučiuočiau, mama!  Aš ją ilgai ilgai bučiuočiau... Netgi  ne ją. Tik jos apykaklės nėrinukus. Galėčiau jų net nebučiuoti. Tiktai ranka paliesčiau, ir viskas. Jie tokie balti.  Kaip pasaka. Sapnuoju juos, mama... Ir kaspinus taškuotus pabučiuot galiu. Kiekvieną jų raudonąjį taškutį. Galiu, galiu.  Bet aš norėjau juos tiktai paliesti. Įsitikint, ar tikri. Ir ar tikra mano sapnų mergaitė. Mama, aš nežinau, kaip viskas atsitiko. Kai ištiesiau į ją rankas, jos uniforma ėmė ir pati suplyšo. Aš nenorėjau, mama! Aš tiktai...  nėrinukus...

Klasė, it paralyžiuota musė, stebėjo nepaaiškinamą reginį. Nusigręžusi į langą stovėjo mokytoja.

– Ak, iš ko dabar aš, nelaimingoji, padengsiu nuostolius! Iš kur man gauti pinigų, iš kur gaut vyrą... naują uniformą! – garsiai raudojo motina ir vėl suriko, – nusišluostyk snarglius, kvaily! Dink iš mano akių! Dink!

Mergaitė nudelbusi akis sėdėjo nekvėpuodama. Dabar visų akys nukrypo į ją. Jos uniforma per visą nugarą buvo sudaigstyta adatėlėmis, kad nežiojėtų skylė. Išbėgdamas pro duris, jis matė, kad jos vienas kaspinas su raudonais taškučiais truputį pasislinkęs į šoną.




2003



Irna Labokė

2006-03-16 15:30:08

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-03-20 12:08:37

ačiū, katythe, pataisiau - be seilių :)))

Anonimas

Sukurta: 2006-03-18 13:31:07

Žavu. Taip lengvai ir subtiliai prisiliesta prie situacijos.
Iš nosies su gleivėm ir seilėm - kad, sakyčiau, iš nosies seilės nebėga... :)

Anonimas

Sukurta: 2006-03-16 19:02:13

puikus kūrinukas, tik trumpas labai :)

:

Sukurta: 2006-03-16 18:59:04

*

Vartotojas (-a): Puella

Sukurta: 2006-03-16 18:16:45

man lb patiko, įdomus kūrinys.

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2006-03-16 15:36:59

negaliu patikėti , man yra taip nutikę, seniai mokykloje, buvau penktokas...dieve, viskas kartojasi:)