Tai, ko trokštu, noriu ir alkstu

Santrauka:
Didelė jausmų koncentracija. Mano istorija...
Įsimylėti, mylėti, mylėti save, tave, svaigti, svaigti iš meilės tau, pamiršti save, atiduoti, atiduoti visą save tik tau, tau, tau.
Norėti, nekęsti, mylėti ir pamiršti save, tave, visus. Paliesti ranka, lūpomis, apglėbti, pajusti tave ir mylėti.
Vėjais paleisti laiką, jausmus dovanoti tik tau, atimti gyvenimą, paskirti kilniam tikslui, tau, tave mylėti, save atiduoti.
Išlieti ašaras, prisiminti, šypsotis, žiūrėti tiesiai į akis tau, mylėti, atsiduoti, pamesti esybę, pakeisti likimą.
Suprasti, užjausti, išklausyti, paguosti tave, bučiuoti karštai, nepalikti, prisiglausti, mylėti, pakęsti, įskaudinti.
Verkti karštai, atleisti, mylėti, nepalikti, surasti, pamesti, vėl atrasti, kažką naujo pamatyti, tavyje, savyje, kažkur.
Padovanoti save, paskęsti tavy, pamatyti, paliesti, užuosti, nepasiekti, svajoti, sutikti tave vienumoj, palikti, išsiskirti.
Ilgėtis, ilgėtis be proto, be ribų, būti be tavęs, verkti, skaudėti, pagyti, pamilti iš naujo kiekvieną tavo bruožą, atsiminti.
Matyti tave, pabusti su tavim, gyventi, trokšti, alkti tavęs, atsiduoti, padovanoti tau pasaulį, paskirti gyvenimą tau.
Iš sapno pabusti, nusiraminti, apkabinti, prisiglausti, mylėti, suprasti, atrasti, gyventi svajonėse su tavim, tavęs nematyti.
Sutikti netikėtai, apkabinti, pasakyti vienintelį žodį, mylėti, jausti tave, meilę, save, svajones išpildyti, tave pabučiuoti.
Tai viskas, ko dabar noriu.
Tavęs.
Tau.
Sau *
Izabelė Terhoven

2006-02-20 13:26:46

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-02-21 21:03:21

Skambantis ir ritmingas. Pakartojimai maloniai nuteikia. Prasmingas. Talentingai parašytas. Su žavesiu.
Tau. Sau. Man.

Anonimas

Sukurta: 2006-02-20 19:30:10

aistringai

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2006-02-20 13:50:13

pritariu Irnai :)*

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-02-20 13:32:53

šį laiškelį reikėtų jam ir nusiųsti...