Poezija

Santrauka:
Poezijos pasaulis, kuriame aš gyvenu.
Svajonių labirintai vėl klaidina,
Šešėliai virsta dulkių paslaptim.
Švelni širdis galbūt vaidina,
Užmigti negalėdama naktim.

Poezijos pasaulis stebuklingas:
Tyrų jausmų – ryški šviesa.
O žodžių nerimas klastingas,
Bet vis dėlto juk tai tiesa!

Keistas mintis išreiškęs žodis
Jautriai prakalbo, nebyliai.
Pasauliui knygos kelią rodys,
Bet jų neparašys kvailiai.
Etuno

2005-03-11 14:18:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

:

Sukurta: 2005-03-12 02:12:12

Žadžiai "nebyliai" ir "kvailiai" va jie sujaukė mielą vaizdą.
Atsiminiau vidurinę. Eiliuko tokia dvasia :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-03-12 01:56:57

Rimas primityvus. -a; -a
-im; -im;
-as;- as.
Taip rimuoja pradinokai. Standartiniai žodžiai naudojami. Norėtųsi įdomesnių vaizdinių. Paskutinės dvi eilutės- Ne.
Banalios mintys" užmigt negali ji naktim" , "švelni širdis galbūt vaidina"- vaikiška ir nebrandu.
Linkiu giliau mąstyti, ieškoti įdomių temų ir poetiškų metaforų. Tokį darbą geriau publikuoti į eksperimentus.

:

Sukurta: 2005-03-11 15:51:12

mo-no-to-ni-ja... štai ką man duoda rimas. o ypač tox. na bet nesvarbu. atmetęs visus mano asmeninius įsitikinimus perskaitau ir žiūrim ką turim. rimas pusė velnio. įvaizdžiai standartiniai. mintis dėstoma pakankamai sklandžiai. viskas vienam emociniam lygmeny. jei tox iš viso čia yra. neblogai. norėtųsi kažko kas nustebintų, nes dabar skaitai ir lyg žinai [bent jau jauti] kas bus toliau:) sėkmės:)

:

Sukurta: 2005-03-11 14:31:15

Pirmiausia kas drasko akis, yra primytus rimas, ritmas taip pat. Na tokia tema ne kiekvienas isdristu paimti. Jei jau tu isdrisai, tuomet reikejo ilgai dirbti prie kurinio ir jo neapleisti. Pasakysiu, kas man labiausiai patiko "Šešėliai dulkių virsta paslaptim." nors keisciau ta "paslaptim". Ir viskas, daugiau nematau vertingesnio. Kai kurios mintys yra atskirtos nuo kurinio temos ir yra nereikalingos "Bet vis dėlto juk tai tiesa " si eilute labai vaikiska, ir taikytasi prie rimo. "Švelni širdis galbūt vaidina..." nekokia eilute ji cia netinka. Kai kurios mintys skamba banaliai. O tavo darbas neatspindi tematikos. Sekmes. Daugiau susikaupimo ir noro rasyti geriau. :)