Klausimas

Dvidešimt pirmojo amžiaus Adomo ir Ievos fenomenas?
Sutemų Sesuo

2009-09-30 12:30:56

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-30 17:32:30

..visų dėmesys į žodį - fenomenas, bet ne fenomene esmė, Adomo ir Ievos...Fenomenas tik žodis į reiškinio esmę....
Kanto filosofija , Fenomenas priešpastatomas noumenui - retas, nepaprastas, ypatingas, išimtinis reiškinys, žmogus....

Vartotojas (-a): SalaDrugelis

Sukurta: 2009-09-30 17:07:10

Dvidešimt pirmajame amžiuje jo tiesiog nėra...Fenomenai yra apibrėžti laike ir erdvėje. Dažniausiai...
Jie neatkuriami.
Žinoma, visada galime padiskutuoti.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 16:59:43

Tuomet prisipažinsiu, jog nepagaunu esmės :D Nes net pasitikrinau žodžio "fenomenas" tikrąją reikšmę per pora žodynų, kad nenusikliedėčiau...

Arba labai suktas klausymas arba visiškas burbulas ;)

Jei ką bent aš lauksiu tiesos iš jūsų lūpų :D

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-30 16:55:28

..ir dar ne tai, dėl ko buvo sukurta Ieva?

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 16:50:39

fenomènas 〈gr. phainomenon – aiškus, matomas dalykas〉:

1. retas, neįprastas, išskirtinis reiškinys ar žmogus;

"atsimink - fenomenalu tai kas paprasta" - kažin, nes tai kas reta tikrai ne visada ir nebūtinai paprasta, o kaip tik dažnai sudėtinga. Gal jus kitaip suvokiate žodį fenomenalus - dabartinės lietuvių kalbos žodine tai aiškiai parašyta.

Adomas ir Ieva kaip žmonių pradininkai. Dievas sukūrė juos tam, kad būtų tęsiama žmonių giminė, tai regis ir aname komentare minėjau, gal tik netiesiogiai.

Jei turite omeny mokslo kišimąsi į gyvybės pradėjimą (pagrindinė Ievos ir Adomo "funkcija") tuomet nepykit, bet visas klausymas dar labiau į lankas, nes šiuo metu klonavimas ar dirbtinis apvaisinimas nėra joks fenomenas ;)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-30 16:03:38

...šilčiau Piligrimai, jau šilčiau...., bet čia dvidešimt pirmas amžius, atsimink - fenomenalu tai kas paprasta, deja tokia gyvenimo parodija:), labai paprasta, kas sukūrė Adomą?Ir dėl ko?

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 15:47:57

P.s. - jei tai buvo klausymas, atsakau - NE.

Anonimas

Sukurta: 2009-09-30 15:46:13

Tai neegzistuoja.

Jei kalbame apie Adomą ir Ieva, tai kitaip būti ir negali, nes vėliau, po jų šis reiškinys (kaip kad idėja apie pirmuosius žmones, pirmąsias nuodėmes ir t.t.) prarado savo fenomeniškumą arba kalbant paprastais žodžiais tai tapo įprasta, o pasiekus XXI a. tuo labiau, nes tuo pačiu atsirado ir daugiau "veikėjų", kurie tokius veiksmus kartotų.

Adomo ir Ievos fenomenas galėjo egzistuoti tik pačioje pradžioje kuomet nebuvo nieko daugiau kas juos pakeistų ir jei jau vartojam "mandrus" žodžius galima teigti, jog tai jau pačioje pradžioje savaime akivaizdžiai buvo efemerinis reiškinis (pati idėja, kuri dėl tam tikrų sąlygų realiai dabartiniu laikmečiu negalėtų egzistuoti, na nebent kažkas atsirastų iš nieko ir būtų patys pirmieji dar neegzistavusių objektų atstovai, pasižymintys tokia veikla kokios prieš juos dar niekada nebuvo).

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-30 13:15:30

..ne Mundai, ne pasimylėti...

Vartotojas (-a): mundus

Sukurta: 2009-09-30 13:13:57

pirma pasimylėti paskui susipažinti...

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2009-09-30 13:12:08

...aišku - žaidimas...