VĖL UŽGIMĖ DIENA

Santrauka:
X-X
Vėl užgimė diena ir tekina per sniegą
Basa nudūmė žadinti žmonių.
Tik pas kaimynę mano jau nebeužbėgo,
Nors aš lig šiolei jos žingsnius girdžiu.

Kita diena nebeužsuks pas kitą.
Ateis diena, kuri ir mus aplenks.
Tad džiaukimės ir sveikinkim šį rytą,
Kuris rytoj negrįš ir niekad neskardens.

Dėkokim Dievui už sekundės mirksnį,
Praleistą su savaisiais ir draugais,
Už motinos ir mylimosios žvilgsnį,
Gyvenimo vargus, pasaldintus džiaugsmais.
--------------------------------------------------------
Vėl užgimė diena ir – tekina per sniegą
Nuoga lyg laumė palaidais plaukais.
Kaip gera jaust, kad dienos dar atbėga
Rytais ir taria tau labanakt vakarais!..
Sodininkas

2006-01-25 22:10:44

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-01-26 13:14:52

Nuoširdžiai dėkoju visiems vertintojams už jų atvirumą ir geranoriškas pastabas. Kai kurias priimu, o kai kurių ne. Juolab, kad rašiau ne literatūros istorijai, o kasdieniam paprastų žmonių "vartojimui", ne užkoduotų alegorijų stiliumi, o atviru tekstu, suprantamu visiems mirtingiesiems. Ir turiu nemažai patvirtinimų, kad mano nepretenzigas kūrinėlis jiems patiko. Gal dabar ir kitaip būčiau parašęs, bet tuomet "spontaniškai pasirašė" taip. Toks jis yra ir knygoje, o rinktinės nesiruošiu leisti, tad toks jis ir telieka. Dar kartą dėkoju už delikačiai ir profesionaliai pareikštas nuomones. Visiems linkiu sveikatos ir kūrybos aukštumų:-)))

Anonimas

Sukurta: 2006-01-26 12:00:03

pirmas ir paskutinis posmai- labai užkabino:)
o vidurys, kaip ir viduriai, vydurinieji ....visur visais aspektais man-
ekscentriškai radikalei, nedėkingai - tep lep...

:

Sukurta: 2006-01-26 06:43:47

šokdink,
dūšia mano,
dienas tas
ir nerūšyk naktų
be krantų :)

Anonimas

Sukurta: 2006-01-25 22:58:37

Tikrai Irnos išskirtoji vieta įspūdinga - absoliučiai sklandi, vizualiai turininga, patraukianti dėmesį. Ir jos variacija paskutiniajame posme (jis visas geras). Antro posmo dvi pirmos eil. - tokia sklandi sentencija, kuri dar ir skamba.
Dabar kas užkliuvo. Dargi labai labai užkliuvo. Tie nulėkštinimai ir nubanalinimai - velionė kaimynė, kvietimas džiaugtis, visas trečias posmas... Čia subtilumo pritrūksta. Galbūt jį tiesiog išstūmė autentika.
Mano įspūdžio reziumė. Eilėraštis "tarp gėrio ir blogio". Kaip Iešmanto. Kai kas patinka, kai kas atrodo per silpna, neįtikina.
Darkart permečiau akim. Gerai diena-laumė.

Vartotojas (-a): Irna Labokė

Sukurta: 2006-01-25 22:17:34

Vėl užgimė diena ir - tekina per sniegą
Nuoga lyg laumė palaidais plaukais. - gražūūūūūūūūūūū! :)))))