O kartais dar būna (II)...

Ech tos sielos pagirios...
Aš galiu tik padėkoti visiems, kurie buvo šalia... kurie leido pažvelgti į save kitokį, kurie leido pažvelgti ir BŪTI toje sąmonėje, kurioje ATRODO GALI PAMILTI SAVE IR VISUS APLINKUI. Ačiū už tas akimirkas „čia ir dabar“, kuriose mane valdė MEILĖS sąmonė... Toje sąmonėje kiekvienas buvote man mokytoju ir artimiausiu žmogumi...

Deja, yra kitų sąmonių ir kitų akimirkų „čia ir dabar“... yra sąmonė, kai ATRODO NIEKADA NEPAMILSI SAVĘS IR KITŲ, ATRODO PATIES GYVENIMO... yra akimirka „čia ir dabar“, kurioje visiškai nekenti savęs, niekini ir nori sunaikinti, sunaikinti kaip sapną, kuris buvo užrašytas dienoraštyje, išrauti visus žodžius, kurie išlieti popieriuje, suglamžyti save kaip popierių, apspjaudyti ir sudeginti, kad liktų tik dulkės ir pelenai, kurie gal būt primins tave kitiems... primins kitokį, kartais mylintį, o ne tik niekinantį save...

Ką gi, glamžom save toliau: vėl geriu, geriu antra diena, glamžau save ir vis svajoju įmesti į degantį gyvenimo laužą, kad liktų pelenai ir atsiminimai – KARTAIS JIS MOKĖJO MYLĖTI...
Karsanata

2009-02-16 02:10:29

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-02-17 00:36:05

Patikėk, nežinau kiek rimtai, bet dažniausiai mes taip tik kalbam. Pasakom be galo daug, net ir pačiam velniui atrodo dantis išdaužytumėm, jei tik žodžiai būtų akmenys, tačiau kai tokia frazė kaip "glamžau save ir vis svajoju įmesti į degantį gyvenimo laužą, kad liktų pelenai ir atsiminimai" pavirsta tiesa, kai tas laužas pradeda išties svilinti padus, štai tada ir įsijungia toks instinktas, kad bet kokia kaina reikia išlikti, kad norisi atsitraukti nuo to laužo kuo toliau, nes baimė - tikra baimė, kurią sukelia reali liepsna, visgi stipresnė už tą "noriu"

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2009-02-16 08:33:08

Sudėtingas dalykas "SIELA" ir jos harmonija su kūnu bei aplinka - tame jautrių, mylinčių ir siekiančių aukščiausios pakopos, žmonių problema. Artimos mintys...