Anachroniškasis

Jis žlagso tarpdury tarsi spjaudalas - paklydęs ir girtas - Petras prie pragaro vartų - anachroniškasis anachronizmas. Nors raktai seniai pragerti ir laikas sustojo ties vakar - jam pavyksta kaskart susireikšminti - išnyrant iš gyvulio snūdo. Anuomet turėjau raktus... O durys nesaugomos... Viduje - velniava: apšnerkštas baras, klejonės ir dainos. Čia visi laukiami, nes nė vieno pasauliui nereikia. Tirštėjant sutemai, kada išsitrina vaizdas už lango, iš butelių išsiveržia rūkas ir pasigirsta šniokščiančios bangos... Ir denis siūbuoja keliaujant iš niekur į niekur. Ir nieko - tik sapnas. Kad raktas. Kišenėj.
meška

2009-02-13 13:43:05

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2009-02-27 11:41:18

trumpas tekstas turtingas zodziais.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2009-02-24 15:31:46

Pritariu Barabui.
Būtent: iš niekur į niekur.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2009-02-24 14:48:24

Tiktų konkursui. Man patiko iš niekur į niekur siūbavimas.

Anonimas

Sukurta: 2009-02-14 14:41:21

Nesu žinovė, kiekvienas sakinys - nauja tema, tik bijote rašyti.
Paprieštarausiu Vlabur, Visų raktai kišenėse, tačiau nuo skirtingų durų, o jas atrakiname tik su savu raktu.

Vartotojas (-a): meška

Sukurta: 2009-02-14 12:53:58

Ačiū.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2009-02-13 18:01:50

Visų raktai kišenėse.
Nieko naujo.
Mintyse.

Anonimas

Sukurta: 2009-02-13 14:36:40

Jis žlagso tarpdury tarsi spjaudalas paklydęs ir girtas Petras prie pragaro vartų anachroniškasis anachronizmas raktai seniai pragerti laikas sustojo ties vakar pavyksta kaskart susireikšminti išnyrant iš gyvulio snūdo turėjau raktus nuo durų nesaugomų viduje velniava apšnerkštas baras klejonės ir dainos čia visi laukiami nes nė vieno pasauliui nereikia tirštėjant sutemai išsitrina vaizdas už lango iš butelių išsiveržia rūkas ir pasigirsta šniokščiančios bangos denis siūbuoja keliaujant iš niekur į niekur ir nieko tik sapnas kad raktas kišenėj.

Labai patiko, srautas vienu iškvėpimu. Tiek daug poezijos, kad nesusilaikiau - šiek tiek džiazo.