be scenarijaus

Santrauka:
kitaip tariant - ne nuo mūsų priklauso...
išlipa ratai iš grįžulo
ir pakvimpa turuškom*
dvišaka fleita pražydo jau —
pempių strazdanom triuška
        
širišo* gyslom pratrūko
šaltavandenių šarados
mirkteli raisto dievukas
nusikvatoja Plejados*

ei apsėstasis smaragdini
nesusižeiski šėliojimu —
kelias rieda per akmenis
naktys dienas atrajoja

lęšiai per spindulį lūžta
tiesiai į šlaką puparijų*
oras susisuka gūžtą
be išankstinio scenarijaus



širišas, turuškos - augmenija
Plejados -  7 Atlanto ir Plejonės dukterys, Dzeuso apgyvendintos danguje, astr. Sietynas.
puparijai - muselių lervutės (juodi taškeliai)
Irna Labokė

2005-12-10 17:58:48

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2005-12-12 19:51:51

be scenarijaus, kiek neįprastu žodynu ir... g e r a i.
:-)

:

Sukurta: 2005-12-10 21:28:45

eilius skamba, bet kai kiekvienam posme prireikia į žodyną žvilgterėti - tuoj ir išsimuša ir ritmika, ir dėmesys. priekabus aš šiandien, bet man taip nepatinka.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-12-10 20:49:49

daug nauju zodeliu ;-) O man labai patinka ;-) Ypac si vieta :
"tiesiai į šlaką puparijų*
oras susisuka gūžtą
be išankstinio scenarijaus"



Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-12-10 18:57:33

Garbioji Irna, šis Tamstelės eilėraštis kaip visad skambus ir žavus, tačiau turiu vėl Jums su visa pagarba pasakyti, kad tai, kas patinka autoriui, ne visada patinka skaitytojams. Žinau, kad šiais laikais kai kurie autoriai, norėdami pademonstruoti originalumą, varto žodynus, ieško įdomesnių, skambesnių žodžių, kad tik sušvytėtų "naujumu". Gerai dar, kad jie tų retai vartojamų ar visai nebevartojamų žodžių ir žodelių ieško savo gimtojoje tarmėje. Tačiau dažnai pasirenka iš svetimų tarmių, patys pirmąkart juos perskaitę, o po to stebisi, kad skaitytojai be specialių žodynų kai kurių jų eilučių ar net ištisų strofų negali suprasti. Šįkart, žinoma, Jūs labai išmintingai pasielgėt, pažymėdama visus nedaug kam suprantamus žodžius ir gero, įdomaus kūrinėlio pabaigoje paskelbėt išsamius paaiškinimus tokiems kaip aš "tinginėliams", nemėgstantiems raustis žodynuose ir žinynuose, o ypač tiems, kurie tų žodynų ir žinynų neturi. Suprantama, kai kas man gali pasakyti, kadį į šią svetainę visiški neišmanėliai neužsuka, o jei ir užeina, tai, susidūrę kaktomuša su tokiu kūriniu, būna priversti (jei nori lavintis) plėsti savo kalbos žodyną. Sutinku. Tačiau yra ir kita medalio pusė: dalis skaitytojų tiesiog persijungia į kitą "puslapį" be jokių ten PUPARIJŲ, ŠIRIŠŲ ir kitokių jiems negirdėtų terminų. Reziumuodamas trumpai pasakysiu: jei Jums tokia kūryba miela, kurkite, nes reikia įvairiems visuomenės sluoksniams priimtinos poezijos, neprivalu taikytis prie... Nutylėsiu. Sėkmės, muzikalioji Irna, laikykit mane savo nuolatiniu skaitytoju, nors ir ne visada pasiryžtančiu vertinti.