Beprotiškai skauda

Santrauka:
Tiesiog reikėjo tai parašyti. Nvertinkite tai kaip kūrinio, tai sielos kalba.
Kai man liūdna, mėnulis šaiposi iš manęs.
Laukiniai sapnai atjojo be raitelio, ar galėjo taip nutikti - ten nebėra tavęs.
Nakties melodija supas širdy - ar kada jautei tokį jausmą? Skauda.
Skauda suprasti tiesą.
Kaukia šunys, spengia ausyse, niekada neklausei jų žodžių.
Sunku savęs klausytis.

Gal sulauksiu kito traukinio. Gal išvyksiu, ištrinsiu šią dieną.
Gal norėsiu pamiršti, gal pavyks... Pamatysi...
rainiukee

2008-08-29 08:51:12

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2008-08-29 16:47:06

supratau.
Kalbėjai tik sau ir JAM.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-08-29 11:27:07

Skausmas skausmu, o čia tušti žodžiai. Šimtą kartų girdėti. APie tokius dalykus galima parašyti ir kitais žodžiais. Kam kartotis?

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2008-08-29 09:50:53

Ačiū už komentarus. Puikiai žinau, kad visa tai buvo galima perteikti lyriškiau ir galbūt kita forma. Bet tai buvo mano pirminės emocijos. Manau, kad ir kokios jos bebūtu, yra brangios žmogui, todėl palikau tai kaip tada rašiau. Tai atspindi tikrąją būseną kai rašiau. Tikiuosi supratote ką norėjau parašyti. Tai per daug asmeniška supoetinti.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2008-08-29 09:43:59

"jautei tokį jausmą"- ėmė ir užkliuvo, po gan lyriškos, mintis žadinančios pradžios....

Anonimas

Sukurta: 2008-08-29 09:19:39

...jautriai ir nuoširdžiai...tos amžinosios jausmų klajonės, tokios artimos ir suprantamos.