Vieną vasaros dieną

Santrauka:
...................................................................
Pakėliau ją ant rankų – tokią liūdną ir išsekusią. Aprengiau gražiausiais drabužiais ir paguldžiau į čežančiais drugelių sparnais išklotą medinę dėžutę. Uždėjau dangtį ir prikaliau jį sidabro vinukais, nulietais iš bemiegių naktų mėnesienos. Išnešiau dėžutę iš savo prietėmų kambario į žalią, čiulbantį birželio pasaulį. Plaukė debesys, kaitino saulė, aukštai, dangaus mėlynėje maudėsi kažkoks paukštis, kažkur grėsmingai blerbė žoliapjovė. Suradusi švaraus smėlio lopinėlį, užkasiau jame dėžutę. Smėlio kruopelytės man prisiminimais sruvo pro pirštus, kol supyliau nedidelį kauburėlį. Jų, tokių nežinomų, visame pasaulyje – milijonai. Norėjau priskinti gėlių ir padėti puokštę, tačiau nežinojau, kokios čia tiktų. Todėl tik nuskabiau keletą dar nenupjautų smilgų ir įsmeigiau jas. Troškau pasimelsti, tačiau neprisiminiau nė vienos maldos, o visi žodžiai atrodė tušti, pilki ir blankūs. Supratau, kad jau reikia nueiti, bet – negalėjau. Dar ne. Taip vieną vasaros popietę aš palaidojau savo meilę. Tau.
klajūnė

2008-06-05 23:30:55

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): SanLi

Sukurta: 2008-06-13 01:24:30

uch. tvirta. grazu.tik.. prisiminimai reikalingi ;)

Anonimas

Sukurta: 2008-06-09 16:08:17

dvelkia asmenybine stiprybe...

Vartotojas (-a): Nuodai

Sukurta: 2008-06-06 08:27:08

O kad aš taip galėčiau....Žaviuosi.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2008-06-06 07:17:09

Labai vaizdingai išreiškėte apsisprendimą... kai ne taip lengva...
Išnešiau dėžutę iš savo prietėmų kambario į žalią, čiulbantį birželio pasaulį. - šis vaizdinys man ypač išsiskyrė; daug pasako apie besikeičiančią būseną gražiuose vaizduose... netgi apibendrina.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-06-06 01:00:21

pačios palaidota meilė Jam... patiko

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2008-06-06 00:48:34

...patiko, kelis kartus norėjau sustoti skaitęs ir pažiūrėti pabaigą, labai knietėjo pasitikrinti, ar atspėjau apie ką rašai, bet prisiverčiau perskaityti visą... patiko...