x

Mielas tėti, šiandien mano sūnus, Tavo anūkas, su kuriuo buvai tik du kartus susitikęs, mane pasveikino su Tėvo diena. Malonu buvo išklausyti jo gražių palinkėjimų tiradėlę man mobiliuoju telefonu iš Ščiūrio vienkiemio, kur dar ošia Tavo sodinti beržai ir žydi suplanuoto darželio gėlės. O kokiu būdu aš galiu Tau pasiųsti linkėjimus TENAI? Nebent tik mintimis, jei Dangaus žemiškų minčių priėmėjų stotis jas priims ir kokiu nors būdu retransliuos tiesiai Tavajai sielai... O pasakyti norėčiau, kad labai ilgiuosi Tavęs, taip anksti iškeliavusio Anapus, dažnai Tave prisimenu, net internetinės lit. svetainės nuotraukų skyrelyje esu įdėjęs nuotraukėlę su Tavimi, mano dar gyva motule, ir taip pat, kaip ir Tu, jau seniai iškeliavusia krikštamote. Gal nustebsi, bet krikštatėvis dar gyvas, jau įžengęs į 101 -uosius metus. Šių metų kovo mėnesį Kauno karininkų Ramovėje įvyko jo garbingo jubiliejaus iškilmės. Beje, Tavo nuotrauka, pavadinta "Kauno šaulys" yra šaulių sąjungos internetinėje svetainėje. Nežinau ar kas patikslino šios nuotraukos pavadinimą, bet aš parašiau Tavo pavardę ir vardą, didžiuodamasis Tavo gražia kariškio išvaizda.
Žemėje mirusiems linkima ramybės, o aš Tau linkiu, jei tik yra bent menka galimybė dabartinėje Tavo buveinėje, aktyvios veiklos Lietuvos, visų mūsų tautiečių labui. Neseniai buvome užpirkę Šv. Mišias Tavo atminimui. Ar patyrei bent kokį palengvėjimą po jų? Žinau, kad neatsakysi. Todėl dar kartą sakau: mylėjau Tave ir tebemyliu. Neužmiršiu, kol būsių gyvas ir sąmoningas.
Sodininkas

2008-06-01 16:20:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2008-06-02 23:34:33

Puiki mintis. Jautru.

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2008-06-02 12:29:49

Asmeniškas pasikalbėjimas, dienoraštinis, toks, prie kurio negalima liestis svetimiems.

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2008-06-01 21:38:00

Gražu.Šilta.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2008-06-01 16:32:26

Žemėje mirusiems linkima ramybės, o aš Tau linkiu, jei tik yra bent menka galimybė dabartinėje Tavo buveinėje, aktyvios veiklos Lietuvos, visų mūsų tautiečių labui

...Štai kur tikrai gyvas ir prasmingas ATMINIMAS SŪNAUS...LABAI GILUS IR PUIKUS KŪRINYS...daug meilės ir nemirtingų žiedų jame...