Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2008-02-07 13:54:36

Jekyl, aš savo nuomonės neišsižadėsiu. Turinį supratau taip, kaip parašiau. Parašysi geriau - atitinkamai ir įvertinsiu :)
Geros kūrybinės savaitės.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-05 12:20:47

Tiesą sakant, net vaikai nelabai skaitytų, nes nieko naujo nėra šiame tekste.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2008-02-04 23:41:46

Galbūt daryti galutines išvadas apie kūrinio fragmentą trukdo tai, kad tai mažokas fragmentas apie kurio užbaigtumą sunku ką nors išsamiai parašyti. Tiesą pasakius sveikinu autorių, išdrįsusį rašyti fantastiką, nes tarp rašančių Lietuvoje, deja, MAŽOKA, kurie imasi šio nelengvo dalyko. Kita vertus tikiuosi, kad autorius kitus kūrinius, o taip pat ir šį parašys dar geresnius, jog net man ar Aurimui bus ką pasimokyti.

Anonimas

Sukurta: 2008-02-04 17:02:52

Siaip kas tas "Diablo" net nezinau (sry:), o "mortal combat" maciau kazkada, bet tai buvo labai senai ir jokio drakono neprisimenu, tai del klisiu noriu papriestarauti, nes tai netiesa, o kai kurios jusu manymu "logines klaidos" atsirado del nesuprasto turinio.
O del kitko tai negaliu priestarauti, kadangi nemanau, kad esu kazkoks rasytojas (juolab zavintis savo kuryba).

Anonimas

Sukurta: 2008-02-04 12:40:59

Taip, vaikiška kūryba. Be loginių spragų labai užkliūva paprastas iki begalybės dėstymas, labiau pritinkantis pasakoms. Ir neišvengta klišių - amuleto išvaizda (paimta iš "mortal combat"?), pentagrama ant durų ("Diablo"), durys - kaip portalas...
Sakyčiau, autoriui vertėtų labiau domėtis menu, nes tokie pasikartojimai nežavi. Arba kurti savo figūras, nepanašias į nieką kitą.
Beje, kas dėl fantastikos - gera fantastika paprastai būna logiškai grindžiama. Jeigu tai mokslinė fantastika. Netgi fentezi žanre šiuo metu yra gana daug ryšių su realybe. Kaip jau minėjau, čia labiau pasaka. Jeigu skaityti turint tai galvoje, gal ir visai geras kūrinys pasirodo...

Anonimas

Sukurta: 2008-02-03 23:21:50

Labai dekoju uz komentarus ir tuo paciu atsiprasau uz klaidas (ne pats nezinau, kaip nepastebejau) :) I komentarus atsizvelgiau tikrai labai rimtai ir paredagavau sia istrauka. Aciu ;)

Vartotojas (-a): Aistruolė

Sukurta: 2008-02-03 21:46:47

saunus darbas ir autorius pats tai zino, puiki vaizduote, geras stilius.
o klaidos svarbu, bet gi ne egzaminam rasom. jas istaisai ir viskas.
kas is tos rasybos ir nepataikiusiu keliu issireiskimu, jei zmogus neturetu fantazijos ir puikiu minciu, mokejimo jas uzrasyti????

Vartotojas (-a): Jen

Sukurta: 2008-02-03 13:08:41

Jis vertė vieną puslapį po kito. o veidas vis niaukėsi ir rimtėjo. ---> ne taskas,o kablelis.
neradęs, galiausiai Semas užvertė knygą ir padėjo ---> gal geriau butu ismesti galiausiai ir palikti sakini be "galiausiai" ?
į niūrų naktinį dangų ---> nakties dangu ?
svarbumo vedomas --> vedamas
Kai patraukė ranką --> gal geriau butu nekartoti ranka ? "Kai ja patrauke"?
niekaip negali išmesti vieno nutikimo senelės ---> pamirsti nutikimo?
seip patys kurinys man patiko, pritariu kaimynui, reiktu paredaguoti pora skyrybos kalidu, nors
siuzetas ir intriga jau jauciu. sekmes tesiant darba ir lauksiu tesinio !