Kruvinos V

Vis dar kruvina...
Šiurkčios sienos
Veda beprotystės link.
Vis dar kruvina...
tatoo

2007-12-07 17:17:49

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-12-07 20:36:30

Pirmi du, antrame jau iškilo abejonių jei tai mintis, bet perskaičius III, IV, V; atrodo niekalas; Tuščias toks šnekėjimas kruvina kruvinos sienos; žodžiu jei pirmieji galėjo turėti savyje mintį - perkeltinę prasmę, jei būtų III- IV- V - tame, ji atskleista, (vystoma) tai, kadangi to nepadaryta, blanksta ir pirmieji du posmiukai; "vis dar kruvina... " - pirmoji eilutė, bet kitaip ir nebuvo; Kraujo kiek tai galima sieti su beprotyste. Yra vienas ar tai režisierius, dabar nepamenu, (kas?) pasakęs tokią mintį apie karą, kad KARAS, tai pati didžiausia (ir tai ne beprotystė) KVAILYSTĖ, kokia yra iš visų kvailysčių gyvybės formos ŽMOGUS VEIKLOJE. Kare kraujas; terorizmas - kruvinas; bet čia toksai tuščias plikas spekuliavimas Kraujas, kraujas, na ir kas. ne kūrinys, r minties tikrai nėra, ir kiek kruvinos sienos veda link beprotystės; Gal tai yra savotiška beprotystė, jei tai kalbama apie pasaulį, terorizmą, bet gal tada "sienos" kaip nors išskirti, parašyti kursyvu; Vis gi tai jau beprotystės apraiška TERORIZMAS; savotiška beprotystės apraiška.
Nėra per tuos penkis ašinės siejančios juos visus į vieną visumą minties; (o kiekviename atskirai, nėra išsakytos minties, atskleistos savarankiškos minties; tada galėtų ir nebūti tos vienos minties per visus; bet kiekvienas savarankiškai nesižiūri, trūksta iki minties, o žiūrint kaip į ciklą, I; II; II; IV; V; nėra vieningo vientisumo; ) tai ir gaunasi toksai pigus spekuliavimas" Kruvinu, kruvinas sujudėkite štai kraujas"; Maždaug taip; bet tai ne kūrinys.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-12-07 20:10:32

Ai, ai, ai - beprotystės link...