Dulkėtas ruduo

Santrauka:
skaitant reikėtu pabudinti visus savo pojūčius ir stbtelėti po kiekvieno sakinio.
Laikrodis tiksi. Prie durų urzgia šuo. Paliesti plūgo skambteli akmenys. Kažkur toli riaumoja traktorius, o visai čia pat, kieme, gandrai kalena snapais. Jau ruduo. Medžiai raudonuoja lyg vėjuotą vakarą besileidžianti saulė. Siauru purvo ruožu, purvinais batais iš daržo pareina mamutė. Skaidriame vandeny numazgoja raukšlėtas rankas ir iš pajuodusios krosnies ištraukia rusva pluta pasidengusį pyragą. Visa troba pakvimpa rūgštelėjusiomis mielėmis. Didžiuliu peiliu mamutė atriekia pirmąją riekę. Gabalėlis atskyla ir šiltas pyragas švelniai dunksteli į mano delną. Atsikandu. Burnoje jaučiu kiek per ilgai rūgusių mielių skonį, bet jį greitai pakeičia saldumas. Graublėtos rankos apkabina mane. Priglundu prie mamutės. Ji kvepia liepų žiedais ir medumi. O pro atvirą langą skverbias sode supuvusių obuolių tvaikas.
Dulkėmis kvepia ruduo.
debesų piemenaitė

2007-10-25 15:22:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-10-26 08:22:50

Šilti užburiantys prisiminimai visam gyvenimui... Gražiai ir sklandžiai aprašyta.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-10-25 17:44:46

Iš vaikystės atklydę gražiausi prisiminimai (liepų žiedų ir medaus kvapas) nustelbia dulkėmis ir supuvusiais obuoliais alsuojantį rudenį... :)

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-25 16:39:31

...koks nuostabiai tyras gražus vaizdas...kaip jaukiai sutalpinti čia DVASIOS TURTAI, perduodami iš kartos į kartą...AČIŪ AUTOREI...

Vartotojas (-a): Ryškas

Sukurta: 2007-10-25 16:10:15

Prasmės yra.

žirglioja laikas
rudenį sodindamas -
lieka tik dulkės

http://ricardo-haiku.blogspot.com/