Kitas kartas

Santrauka:
Kitą kartą
Kitą kartą... visur tik tai ir nieko daugiau. Tiek kartų - kiek kitų kartų.
Turiu teisę būti laimingu, bet kitą kartą. Jei suskaičiuočiau kiek “kitą kartą” buvau laimingas, bučiau laimingiausias žmogus visatoje, bet nebuvau juo nė karto. Kitą kartą atiduosiu skolą. Kitą kartą ši panelė bus mano. Kitą kartą būsiu švelnus ir meilus artimam žmogui bei prisipažinsiu meilėje, bet tik kitą kartą, dabar palauks. Galbūt, galų gale būsiu ištikimas, bet vėlgi, tik kitą kartą. Gyvenimas - tai kitas kartas. Kiek kartų mes nugyvenam kitų kartų gyvenimu? Begalę, bet nesugebam nugyventi vienintelio tikro, nes viską pakeisime ir gyvenimą tikru paversime tik kitą kartą.
Galų gale parašysiu ką nors gero, bet vėlgi, tik kitą kartą…
Karsanata

2007-10-24 11:26:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-11-05 15:19:19

patiko...- nenoriu to "kito karto"...:)) dabar!

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-10-25 09:37:02

Taip įtaigiai išreikšti tą "kitą kartą"... manau, buvo galima ir nekartojant tai net kiekviename sakinyje.
Mintis, žinoma, gera, būdinga daugeliui.
Iš tikrųjų, visa esmė savyje..., jei tik galėtume ir sugebėtume tai atskleisti realiai... tai ir gyvenimas būtų ne tik tikras, bet ir žymiai įdomesnis...

"gal būt" --- galbūt
"vėl gi"--- vėlgi

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-24 23:22:19

...patiko...juk taip attima tas- Kitas kartas...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-10-24 12:08:26

Niu gi patiko: tiek daug kitų kartų ir visi tokie gyvenimiški. pati minties skaida įdomi.