Mintys rašo ateitį

Santrauka:
Ruduo. Lyja. Mėgstu šituos pasisėdėjimus su savimi.
Lyja. Nuobodžiai, įkyriai skamba palange, tarsi klavišais kas gamą nuolat kartotų. Nebegaliu daugiau miegoti. Suprantu, kad šiandieną bus chalato diena. Įsisupu į didžiulį frotinį rūbą. Šilčiau, bet dar nešilta. Kaičiu kavą. Už lango lyja. Nuobodžiai. Įkyriai. Prisipilu savo rytinį puodą karšto kvapnaus gėrimo ir įsirangau fotelyje. Šalta. Įsisupu į didžiulį vilnonį pledą, apkamšau rankas, kojas. Jau šilčiau, jaukiau. Savimi pasirūpinta. Kūnu pasirūpinta. Žvilgsnis krypsta į langą. Lyja. Įkyriai. Įsiklausau. Girdžiu plunksnos krebždėjimą. Rašo. Vis greityn ir greityn, vis stipriau ir stipriau raižo popierių. A, tai mintys rašo ateitį. Lyja. Kodėl tokiu oru mintys grįžta atgal? Kodėl jos neleidžia skaityti ateities? Norom nenorom gyveni jau kartą gyventą, jau kartą matytą ir jaustą gyvenimą. O į priekį jos rašo pasislėpusios, tekstą ranka pridengusios.
Ir vėl brendi jau nueitus kelius, šypsaisi, skaičiuodamas džiaugsmus, skruostu nurieda ašara, primindama praėjusį skausmą. Ir žinai, kad neitumei tuo keliu kitaip, kad neįsispirtumei į kito batus ir nenunešiotumei jų kitaip, nei kad dabar juos nukreivojai.
Ruduo. Lyja. Mėgstu šituos pasisėdėjimus su savimi. Ir nepykstu, kad ateitį perskaitysiu tik jai tapus praeitimi. Ir kad gyvenimo batai bus nutrinti, pakeitę spalvą, bet mieli tokie, kokie jie bus.
klevas

2007-10-07 11:13:15

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2007-10-09 23:32:45

Jauku... ir silta, nors rudens lasai ir barbena, nors pledo reikia- apkamsyti kojoms... bet kvepia kava, plunksna krebzda... Puikiai perteikta atmosfera. Pabaiga tiesiog apvainikuoja ir pazadina neapsakomai puiku jausma- mano gyvenimas, myliu ji...

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-10-08 18:16:36

Oi, kaip čia į taktą...

Tikrai - p r a s m i n g a s.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-10-08 07:49:39

Taip natūraliai jauki atmosfera ir nuotaika sukurta. Nuoseklus minčių dėstymas. Labai patraukliai perteikta priimtina mintis pabaigoje.
Patiko.

"ne šilta" ------ nešilta

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-10-07 21:44:22

...labai šiltas, jaukus...tikra namų dvasia alsuojantis...

Vartotojas (-a): Vėtra

Sukurta: 2007-10-07 18:05:10

Net matau tą vaizdą. O mintys tikrai rašo ateitį. Ir šis rašymas čia pateiktas neįprastai, bet taip vaizdingai, kad tos rašančios mintys vaizduotėje net atskirą žmogaus siluetą įgauna.

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-10-07 16:17:36

Ir man chalato diena, be minčių apie dabar ir apie rytoj, todėl labai jau artimas kūrinukas.

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2007-10-07 13:34:48

Chalato diena-puikus epitetas. Man patiko, gal todėl kad mėgstu lietų ir rudenį...

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-10-07 11:16:27

toks...kvepiantis kava ir lietum :)