......

Nejauti, nematai, kas aplink, kas ką kaip kada ir kur rodo pirštais vis kitur, šaipos, pyksta, muša bėga, bet tavęs tai visai, tai visai tavęs neliečia. Nesupranti, kur pradingai, ką palikai ar atradai, kaip gyveni, ko neturi, ko nori ar negali, kai maišosi geri, blogi jausmai, pragarai, karštis ir liepsna. Kalbi, kai jauti – nesupranti, kuo pavirsti, kas esi, nesupranti, ar geri, ar blogi žmonės čia aplink pyksta, niršta, myli, kenčia, kaip kada ateis ta diena, kai dangus vėl virs žeme, melas – tiesa, skausmas – aistra. Viskas liks tvarkoj, bet tu vis tiek nežinai, nematai, kur patekai, ką tu gavai, atradai, palikai ar likai vienas lyg pirštas, o aš tau ir pasakiau: you are not alone.
Jen

2007-07-08 15:39:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-07-16 20:03:32

Normaliai neisiskaiciau, nes siole "internet cafe" lupa uz valanda neitiketinai daug hrivniu :), bet siaip man susikure toks ispudis, kad paklausiai kazkokios dainos, autoriau, kuri tave veza ir kurioje yra zodziai you are not alone ir parasiai si kurinuka... Viskas man baigiasi laikas... :)

Anonimas

Sukurta: 2007-07-08 18:05:30

karįtis --> kas čia? karštis?
Tokia truputį betvarkė. Šiek tiek paįvairinus išeitų neblogas minčių srautas, o dabar tik betvarkė.
Iš tikrųjų labai jausmingas.
Pataisysiu skyrybos ir kelias rinkimo klaideles.