Ar galėtum?

Įdomu, kaip reaguotum, jei tavo kūnu ropotų visiškai kitoks vabalas, akyse spindėtų nepažįstama šviesa ir rankos kaistų nebe tuo karščiu. Kaip galėtum sakyti tą patį visiškai kitokiai sielai? Manai, širdis neleistų? Tad kodėl kiti suranda kitus, myli tūkstantį kartų tom pačiom mintim ir nesijaučia nuo to išvargę? Dėsniai buvo sukurti, kad susitaikytum su likimu, tik dabar štai tu jį keiki, nieko nesuprasdamas, norėtum užmigti, kažko laukdamas. Arba besiruošdamas pasikeitimui. Tik ar galėtum?
rainiukee

2007-07-07 01:13:09

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-07-09 23:53:46

kiek per daug nutylėjimų - tik autoriui aiškus tekstas.

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-07-07 18:05:58

Na kiekvienas juk supranta ir rašo savaip. Kam reikėjo - tas suprato. Bet vis tiek ačiū už pastebėjimus.
Kitoks vabalas... Tai pavyzdžiui Jūs, Unruly, irgi esat KITOKS (kitas) asmuo, nei aš. Ar būtina tam pateikti argumentų? Juk identiškų žmonių nebūna.
O kodėl kartais negalima vartoti, kad ir sviesto sviestuoto? Jei aš būtent taip norėjau išsireikšti?
O mylėti galima širdim, kūnu, dvasia, taigi ir mintim. Mintim už mintis. Jei suprantamai parašiau. Nežinau ar perskaitysit ir tikriausiai turėsit argumentų, bet savo nuomonę išreiškiau. :)
Gero savaitgalio ;)

Anonimas

Sukurta: 2007-07-07 17:21:15

visiškai kitoks vabalas -> kuo? reikėtų argumentuoti kuo jis kitoks, manau.
kiti suranda kitus -> kiti/kitus? sviestas sviestuotas, gal tiesiog kodėl žmonės randa sau artimus ar pan.
myli tūkstantį kartų tom pačiom mintim -> ar mylima mintim? trūksta logikos.

tekstas toks išdraikytas, padrikas, nesutvarkytas, reikėtų reguliuoti, nes dabar daug daugiažodžiavimo.

Anonimas

Sukurta: 2007-07-07 09:10:27

Galiu tik ta, ka reikia.Nei daugiau nei maziau... Jei jau nusprendei tai ir eik iki galo, nebent priesininkas pasalins Tave is zaidimo...