Kalėdų belaukiant

Ryte atsikėlusi neberadau kelio iš savo kambario – durys tokios mažos atrodė, ir krentantys lietaus lašai užgožė tavo žodžius, o žinau, kad kvietei mane... Tada vėjas bandė skverbtis pro langą, bet pamiršau jį atidaryti – paukščiai per daug įkyriai šūkavo... Nulipusi žemyn nepamačiau katino, tupinčio šalia stalo, jis tik pasisveikint tenorėjo, o išėjo skaudus riksmas užmynus ant uodegos, na, kur tos prakeiktos Kalėdos?... Vėl pamiršau nusipirkti sausų pusryčių, pasitenkinus sumuštiniu su sudžiūvusiu kumpiu, puoliau dirbti darbus, ar vėl kažko nepamiršau? Per pietus stebėjau lubas, gal dar vienas krioklys issiverš – praeitos balos taip ir neišvaliau, o tas nesibaigiantis lietus vis dar barškina lango stiklus, matyt, nesu tokia jau trapi... Išėjusi vakare į miestą, nebeturėjau kur eiti, apsukusi dar vieną ratą aplink tą kryžių, pasukau namo – o gaila, ten niekas nelaukia... Vakare bevirdama sriubą pagalvojau, kad galėjau parašyti nors vieną šiltą žodį Tau, bet kas iš tos šilumos – jos vis tiek niekada neužteks. Kada gi pagaliau ateis Kalėdos?
rainiukee

2007-07-02 00:49:16

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-07-02 20:28:22

...man patiko ...supratau viską...visus širdies takelius , proskynas, žvyrkelėlį ir tolumoje švytintį Kalėdų mielą žiburėlį...Jos ateis,kaip ir Tavo nepakartojama Meilė...Geriausi linkėjimai...

Anonimas

Sukurta: 2007-07-02 17:19:00

viskas aišku kaip du kart du. tik reikia įsigilinti į žodžius, o ne akim permetu ir komentuoju...

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-07-02 12:31:42

Todėl, kad tada man Kalėdos reiškė labai didelį laukimą, atgaivą, tarytum ištrūkimą iš ''kalėjimo''. Plačiau nebeinterpretuosiu. O katės ir visa kita - to ''kalėjimo'' aplinka. MAN kiekviena detalė buvo svarbu.

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-07-02 12:21:16

Panašu į minties srautą, deja, net minties srautas turi kažkokias sąsajas, o čia kai kurios mintys plaukioja be vietos, visai nesusijusios su kitu tekstu. Kodėl Kalėdos? Kuo dėtos Kalėdos ir užminta katino uodega? Vietom stilius kliūva, netinkamai naudojama inversija.

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-07-02 10:46:33

Ačiū :)

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-07-02 00:50:34

Iš anksto atsiprašau už klaidas, vis per tą skubėjimą...