Don't say Goodbye

I'll never say goodbye, my Love. Don't get met wrong - I am not weak. I am not afraid to be alone, I am not silly to understand. You couldn't find any of my hidden feelings. I made a nice grin on my face: You fool - there is everything inside us, open your mind. Just stop blaming me for things you cannot change. I didn't turn my back to you, didn't run away (why are you still standing here?), I didn't crash your silence.
I'll never say goodbye... I am sorry my soul has changed its clothes. I couldn't stand that dirty face. Everyone needs to throw away their rubbish, right?
Wanna fly with me? Wanna see what's up there? Then open your mind.

And do not say Goodbye unless you wash your soul.
rainiukee

2007-06-22 00:48:10

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-22 13:27:51

Ačiū. Patalpinau vertimą dienoraštyje. Taigi - peace (ramybė). :)

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2007-06-22 13:19:36

Thinking in English... Beskaitant iškart priminė tokią knygą apie panašius momentus, išreikštus labai paprastai, bet slepiančius subtilius momentus.
Čia irgi labai gražiai išreiškėte jausmus. Graži pati mintis.
Žinoma, lietuviškai tektų ieškoti žymiai įmantresnės išraiškos... Mąstant lietuviškai:)
Man patiko.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2007-06-22 13:17:23

...labai lyriškai gražiai skamba...Rainiukee, parašykite mums tai ir lietuviškai...laukiame, JŪS PUIKIAI VALDOTE ŽODĮ !!! Sveikinu JUS...

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-22 11:43:57

Na taip ir maniau, kad nuomonės skirsis per pusę, bet ačiū už dėmesį.
O dėl banalumo - nenorėjau nieko įvaizdžiai kurti. Dar kartą kartoju - tai tik emocijos, tegu jos būna paprastos ar banalios, bet tikros.

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-06-22 11:36:03

met > me
wanna > want to (jei jau nenaudoji sutrumpintų formų, tai nenaudok visur)
Na, galima angliškai gražiau parašyti, dabar toks graudžiai skurdus žodynas... Bent mintis būtų, o dabar pakankamai banalu. Sorry, bet nepraeis.

Anonimas

Sukurta: 2007-06-22 09:45:58

Na, man kaip tik atrodo, kad lietuviškai šitoks dienoraštis atrodytų banalus ir netgi kvailokas, nors čia tikros emocijos.
Aš už tai, kad būtų rašoma kita kalba, jei ji padeda geriau atskleisti jausmus.
Pagaliau, lenkiškų tekstų šioje svetainėje niekas nesiūlė išversti ar nekomenuoti... ;)

Vartotojas (-a): Irma

Sukurta: 2007-06-22 06:55:42

Papraščiausia atėjo mada, gal net pasididžiavimas rašyti angliškai. Kaip besijauščiau, kaip bebūtų per visus mano Amerikoje praleistus metus, koki jausmai neužpultų, niekada nerašiau ir nerašysiu angliškai nieko. Mes esame lietuviai, čia yra lietuvių svetainė, tad pasistenkime, kad nereikėtų tų vertimų. Jausnus ir situacijas galima juk sava kalba išsakyti...

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-22 01:33:39

Parašysiu vertimą rytoj. Anglų kalba rašiau, nes visi šie jausmai buvo išgyventi būtent šia kalba. Kai rašau, visada matau situaciją, kokia ji ištikrųjų buvo. Atsiprašau už nepatogumus.

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-22 01:18:08

Nepykit, bet šį tekstą norėjau rašyti anglų kalba, nes tik ji atitinka esamą situaciją kurinyje.