Kaip jautiesi, mama?

Santrauka:
Kai aplanko prisiminimai ir jausmai...
Kaip tu jautiesi? Ar kada pagalvojai apie mane? O gal mūsų jau nebėra? Ar išmokai pamiršti? Kol kas tai pagrindinė mano gyvenimo pamoka... Pamiršti... Įdomu, kokias svajones turėjai, kai dar gyvenau po tavo siela?.. Gaila, nepamenu kokios ji buvo spalvos... Nejau taip sunku buvo, kad reikėjo šitaip kristi žemyn?.. O gal tyčia to norėjai?.. Juk geresnio gyvenimo išbandymo ir nesugalvosi... Žinai, tą akimirką... tą juodą sekundę jaučiau tavo širdies skausmą, o mano ašaros riedėjo tavo skruostais... Bet, matyt, neužtenka likimui paverkti... Neužtenka gailėtis...

Kaip tu jautiesi? Ar bent prisimeni mano akis?.. O gal niekada į jas nežiūrėjai, niekada nesiklausei mano balso, tada vaikiško verksmo?.. Gal tu žinojai, kaip viskas bus... Tik ar numatei, kokiais keliais nueisim? Ar nujautei, jog paslaptis pernelyg tapo atvira pamiršti?.. Ar supranti, jog tavo skausmas yra dviguba mano našta?..

Tai kaip tu, po velnių, jautiesi, mama?
rainiukee

2007-06-18 09:53:42

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-18 23:57:28

Suprantu jūsų visus vertinimus ir komentarus, bet jei rašyčiau knygą ar į kokį leidinį, tada tų daugtaškių be abejo nebūtų. Šiuo atveju rašau sau ir kitiems, kad pasidalinti TIK savo mintis ar emocijas. Visi kableliai, daugtaškiai tiesiog atspindi mano rašymo būseną, jausmus, kurie dažniausiai reiškia minties tęstinumą mano (jūsų) galvose.

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-06-18 23:25:59

Gerai įtampa valdoma, nors kiek per daug daugtaškių - kai kur jie nereikalingi, beverčiai. Istoriją net sunku vertinti, bet labai gerai išaiškėja tokiam mažam tekstuke.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2007-06-18 15:38:46

Skaudu, bet pernelyg gyvenimiška. Ir paskutinis klausimas toks paaugliškai maištingas...Gal tik jis ir įstrigo.

Vartotojas (-a): drakonas

Sukurta: 2007-06-18 14:41:01

Gaila, kad pabaiga nuskambėjo taip piktai.. O šeip, prasmingi klausimai

Vartotojas (-a): rainiukee

Sukurta: 2007-06-18 10:09:12

Ačiū už atsiliepimą. Manau nežinomybė ir baimė visada atneša šiek tiek ir pykčio, kuris padeda kovoti už save. Ir atsiprašau už klaidas - sunku rašyti su angliška klaviatūra...

Vartotojas (-a): Besparnis angelas

Sukurta: 2007-06-18 10:02:47

Skausmas paskutinėje eilutėje virsta pykčiu... Skausmingas kūrinukas: kupinas savimi pasvertų minčių ir potyrių, ir daugybė virpančių klausimų, į kuriuos taip norėtųsi rasti atsakymus...