Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Džyzas

Sukurta: 2007-05-22 18:42:46

Nuostabi akimirka žvilgsniu į širdį :)

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2007-05-22 14:29:52

esi gamtos vaikis. Labai patinka ir man kurti apie gamta, buti gamtoje...

Vartotojas (-a): Brolis

Sukurta: 2007-05-22 13:52:39

Su meile nupiešta Laiko akimirka. Gražu.

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-05-22 12:34:02

labai jaučiasi tokia nepaaiškinama gaiva, jos visas eilius pritvinkęs, o forma tokia lyg dubens, savita

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-05-22 10:24:51

"žalvarinis mėnulis iš gėdos paraudo " -- dekoras dėl dekoro, na ko jis gėdinasi iš kokios gėdos? paraudo. kas čia aplink jį > " upelyje žaidžia bežvynė žuvis" tai, kad ji bežvynė, mėnuliui gėda, Hmmm. na ne man tokie ne. mėnulis man neatrodo toks paikas, jis mato visus medžius nuogus, turėtų visą žiemą tik raudonuot ir raudonuot. ( iš gėdos bereikalingas man čia atrodo. taip taip. tik man taip atrodo, bet nuomonę rašau savo apie eilių, tokia ji.)
ir žiogas, kad yra `v a r i n i u `smuikeliu nepatinka. Ta prasme, kad suplasmasina vaizdą iš gyvos tulpės daro plasmasinę - dirbtinę gėlę. Lyg toksai prisukamas žiogelis rakteliu jį prisuki ir jis groja. dingsta gamta.
yra gražių vietų yra, bet man daug dekoratyvių butaforinių tokių sugretinimų per daug ir per grubiai jie yrdėti(man trūksta subtilumo, gan gremėzdiškas toksai gretinimas, kai eilius toksai trumpas), per daug. ( žinot skonis toks dalykas.)
:)