Dienų paraštės

Ar turėčiau rašyti, kalbėti apie prisiminimus? Jų skylėtos, vaiduokliškos mantijos nuolat dusina mano sąmonės grindinį.
Mintis yra pati tikriausia mano ir tavo, skaitytojau, tikrovių valdovė. Ji – pats tikriausias ir drauge metafiziškiausias Dievas. Skaitytojau, neprivalau įrodyti, kad yra kitaip, – pasiimk, kiek gali pasiimti. Tik pasiėmęs per daug žinok, ką vėliau veiksi su pertekliumi, kurio akivaizdžiai negali suprasti.
Man gaila savo priklausomybių gyventi. Turbūt labiausiai iš visų dalykų, kurie gyvena su manimi, manyje ir greta manęs. Net jeigu kasdieniai minties ritualai ir nuskaidrina protą, priklausomybės – mano minčių fantomai – atsilaiko prieš bet kokius vaizduotės burtus ir grąžina mane į gruodžio ir sausio mėnesius, kai kliedėjau telefoniniais žavesiais vienam žmogui.
Priklausomybė tam, ko niekada neturėsi, yra nesibaigiantis sielos ruduo. Tik paskutiniai medžių lapai jau baigia kristi.
Duris uždaro Taro.
Velvet

2007-04-20 17:39:39

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-04-21 11:09:25

graži nuotaika, vientisas stilius

Anonimas

Sukurta: 2007-04-21 00:09:51

Man gaila savo priklausomybių gyventi -> keistoka mintis, tuo matyt ir patraukli :)
tarsi ir pamokymas, ir nusivylimas lyg tų priklausomybių jau nėr, ir skausmas. universalu

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2007-04-20 22:36:36

man patiko pirmi du sakiniai ir paskutinis:
CITATA > "Ar turėčiau rašyti, kalbėti apie prisiminimus? Jų skylėtos, vaiduokliškos mantijos nuolat dusina mano sąmonės grindinį.
Duris uždaro Taro." ---- geras derinys, toks, su cinkeliu.

Anonimas

Sukurta: 2007-04-20 19:34:23

Priklausomybė tam, ko niekada neturėsi, yra nesibaigiantis sielos ruduo. man irgi. va šitas patiko.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-04-20 17:49:21

...užderėjo šiandien dienoraščių ir įrašų juose :)

Įstabi ta Velveto kalbėsena dienoraštyje – savotiškame akvariume: lyg SAU, bet kartu ir SKAITYTOJUI. Patiko, kad mintis – tikriausia tikrovių valdovė.
O dar tvirtinama (čia jau ne dienoraštyje!), kad ji turi savybę sumaterialėti (įsikūnyti).

Ir visai nesunku tuo patikėti :)