Lašišos kepsnys

Santrauka:
Va skaičiau Ekūrybą ir taip, kažkaip užsimaniau lašinių su svogūnu. Tai, kol lašinius su svogūnu pjausčiau, tai ir šitą parašiau. P.S. te nesupyksta dzūkai jei kai kur bus ne visai dzūkiškai-seniai ir aš jau ten nebuvau. Ir prozininkai, nes ne proza čia, o tik šiaip. Ir mąstytojai bei štampų nemėgėjai - čia ne štampas, čia antspaudas... gyvenimo.
Nusivedė kartą verslininkas sūnus seną tėvą į vieną geriausių Vilniaus restoranų.
    Užsakė Lašišos kepsnį.
    Sumokėjo krūvą pinigų ir paklausė:
   – Nu kaip, Tėvai, ar skanu buvo?

   – Nežnau, sūneli, – atsakė Jonas, – bet šitų trijų raudonsilkės gabalukų užkandzis nepaarsi ir nepaakėsi. Geriau jau aš lašinių su cibuliu. O tų kruvukį pinigucių, kur tynai palikai, možnėjo mano sosiedo – žinai to Antano, kur užpernai kreizas rankų nupjovė, o žmona Angelė jau cik ant patalo guli, vaikuciam atiduoc. O tai ciej jau ne rozų nei lašinių, nei apsirengc kuo mokyklon neturėjo.

    Gėda pasidarė sūnui verslininkui (tik va niekas nežino, ar jis suprato, kad tas jausmas gėda vadinamas?)
    Tai nevažiavo jis nei pas Antaną, nei pas jo vaikus, nei pas savo tėvą daugiau.
    Tiesa, vos nepamiršau, vieną kartą buvo dar – per laidotuves. Su pačiu didžiausiu vainiku, kokį tik Vilniuj rast buvo galima.
Grėjus

2007-03-25 13:04:13

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2007-03-25 21:00:32

„O moralė, ponai, tai kame?!" – prisiminiau vienoje prieškario knygoje pasibrauktą vietą.

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2007-03-25 19:35:13

Tokia...griaudi realybė.Gerai tu čia sudėliojai,Grėjau.

Vartotojas (-a): Tikras Dearnis

Sukurta: 2007-03-25 15:48:13

Šmaikštus ir pakėlęs niurzganą mano nuotaiką. Pasisekęs kūrinys. O, kad daugiau tokių...

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-03-25 15:42:36

Pritariu visų pagyrusiųjų ir autoriaus nuomonėms. Tik pirmąjį sakinį taisyčiau taip:" Nusivedė kartą verslininkas seną tėvą į ir t. t. "Sėkmės, Grėjau!

Vartotojas (-a): Izabelė Terhoven

Sukurta: 2007-03-25 13:48:20

Labai įtaigu. Tobula. Puiki miniatiūra (pritrūkau žodžių ;)).

Vartotojas (-a): gungnir

Sukurta: 2007-03-25 13:13:39

daug ką galima nupirkti:)