Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2008-07-14 23:48:22

minčių vienuoliui
išauginusiam tylą
krešuly smilties

balso virpesy
ilgesio lapai krinta
kalkių klastotėm

... trumpiau nesikomentavo :-)

Vartotojas (-a): Guapo

Sukurta: 2007-04-03 11:03:51

Reikalaujantis susikaupimo, bet jo vertas. Net antakius skaitydamas suraukiau. Man patinka tokie kūrinukai, ir autorė, kiek skaičiau, neprasta. Skaniai persiskaitė :) Šaunu

Vartotojas (-a): Neilas

Sukurta: 2007-03-26 20:28:40

Neblogas, tik įdomi trumpinio fora "savyJ"(?)...
:)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2007-03-22 23:45:16

Įsirašiau visus Tamstelės Literaturmenyje skelbtus eilėraščius su visais įvairių žmonių vertinimais. Prisipažinsiu, nedažnai prisiverčiu skaityti tokius tekstus, ypač bibliotekoje. Tik namuose žurnale "Metai", naktį, kai niekas nedrumsčia tylos, netrugdo susikaupti, perskaitau. Būtinai perskaitysiu ir Jūsų. Nuoširdžiai sveikinu Jus su šiomis publikacijomis, linkėdamas dar didesnio atkaklumo žengiant į profesionalių kūrėjų gretas.
O šis eilėraštis, kurį taip pat įsirašiau atidesniam skaitymui prieš miegą, man nepasirodė per daug sunkus ar sudėtingas, kad jį atstumčiau, todėl ne pataikaudamas galiu pasakyti: šaunuole, dar tvirčiau laikykitės už Pegaso karčių, kad jis nenutrenkų kokiame viraže ir Jūs galėtumėte pasiekti užsibrėžtą tikslą - tapti pripažinta poete:-))

Vartotojas (-a): st_a_s

Sukurta: 2007-03-18 11:13:21

celėj, bet neuždarantis mintijimų, o juos į vizijas vedantis...
nelengvas, bet net labai neslegiantis...

Anonimas

Sukurta: 2007-03-17 21:36:02

tokį vietininką pasirinkau grynai dėl stilistinių sumetimų. darbe teko skaityti J. Juškaičio eilių, jis tik tokias galūnes ir naudoja, čia jau gal reiktų jo klausti, kodėl. man tiesiog taip gražiau suskambėjo.

Anonimas

Sukurta: 2007-03-16 22:16:27

tai pavyzdys tikriems poetams...
imuos Jus į savo mėgstamiausius autorius.

Anonimas

Sukurta: 2007-03-16 14:44:41

pasiliksiu vakaro paskaitymams, nes cia susikaupti reikia, kad pajusti zodi :)

Anonimas

Sukurta: 2007-03-16 14:43:42

jimito, tavo eiliu komentuoti negalima. tavo trieliams isnarplioti knygas rasyti reikia ;)