nesusipratimas

Santrauka:
labai seniai sukurtas. Atgyvenęs :)
Užsimetusi juodą vilnonį paltą,
išbėgau iš pirkios puriu girgždančiu
apsnigtu keliu. Buvo taip
šalta: nejaučiau nei ausų, nei kairės
kojos pirštų. Bet vis sparčiau judėjau
pirmyn –  link šviesos. O štai ir
atbilda girliandomis nepuoštas
traukinys (kas, kad Kalėdos).
Kyštelėjau gelsvą
bilietą kontrolierei
ir su kalėdine liepsnele akyse
spontaniškai puoliau ant bėgių...

ich_liebe_dich

2005-06-26 16:43:03

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-15 16:25:05

Dėkoju Jums už mielą žinutę ir gerus žodžius. Tačiau į Tamstelės klausimą kol kas leiskite konkrečiai neatsakyti. Galiu tik "miglotai" informuoti (tikiuosi siuprasite), kad TO, ko klausiate, labai daug, man net pačiam baisu žinoti šį faktą. Jei TO būtų perpus mažiau, mielai ir nedvejodamas informuočiau. Beje, man taip pat rūpi tas pats klausimas, bet, žinodamas, kad moterų to neklausiama, nuslopinsiu šį norą, nors bus nelengva "užčiaupti" šią galvoje kirbančią mintelę...
Būkite laiminga, miela kolege, internetinė nepažįstamoji:*

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-07-13 11:41:45

Miela kolege, linkiu sukurti naujų ir brandesnių kūrinėlių. Šis man - šiap sau, Ieva teisi, daugoka prozos. Apskritai rašant šiuo dabar kaip epidemija plintančiu stiliumi, maža "sulaužyti" bet kokį tekstą eilėraščio formos eilutėmis, reikia, kad kiekviena iš jų būtų kuo gyvesnė ir poetiškesnė. Tik kūrinėlo pabaigoje švystelėjo kiek poetiškesnis vaizdelis... Nuoširdžiai linkiu sėkmės lit. kūryboje.
Atsakau į Tamstos klausimą: kūrinių turiu prirašęs labai daug, o svetainei pasiūliau ir senesnio, ir visai ne seno "gimimo". Deja, dabar nutariau kol kas susilaikyti: jaunieji vyresnio žmogaus kūrinukų nevertina, ypač ketureilio formos, jie užsiėmę įvairiais eksperimentais, rašo ne visada man įdomius kūrinius. Kaip sakoma: skirtingos kartos, skirtingi skoniai. Aš jaunimą suprantu: jam svarbu "prasimušti" į aukštesnės pakopos kūrėjų gretas. Gaila tik, kad kai kurių kritikų paakinti jaunieji, nepripažinti talentai, dažnai su dideliu klaustuku, taip pat niekina klasikinę eillėdaros formą, nepagarbiai atsiliepia apie Maironį, Salomėją ir kitus praeities klasikus, nors rašyti šia forma nesigėdija nei Onė Baliukonė, nei Aidas Marčėnas, nei "luptas" už tai Strielkūnas, bet vėliau pagerbtas, ir daug daug kitų. Suprantama, jie tikri rašytojai ir poetai, o aš ir daugelis svetainės kolegų - neprofesionalai, rašantys kiek geriau ar prasčiau. Duok Dieve, kad kas nors iš šio būrio kada nors būtų pripažintas, įsilietų į tokių kūrėjų gretas. Tik tegul negalvoja, kad ten jau jie pasijus rojuje. Ten užvirs dar aktyvesnė kova už naujos pakopos pripažinimą, ir labai žiauri. Gyvenimas tai puikiai iliustruoja.
Atleiskit už lyrinius, o gal ir prozinius nukrypimus į šalį, bet aš dar vis neperprantu kompiuterio struktūros ir nesugebu taip "praskysti" tam deramoje vietoje. Bandysiu pagilinti kompiuterijos žinias. Dar kartą atsiprašau, jei ką leptelėjau ne taip, kaip to reikalauja svetainės bendravimo etiketas ir taisyklės. O jums, kolege, taip pat noriu tarti Tamstelės vokiško slapyvardžio lietuviškais žodžiais:AŠ MYLIU JUS. Buvo miela artimiau susipažinti.

Vartotojas (-a): ieva

Sukurta: 2005-06-27 18:36:23

proza eilutėse sudėliota

Vartotojas (-a): Juatas

Sukurta: 2005-06-27 17:34:43

Man visai patiko, paskutines 5 eilutes bent jau man mintyse neblogai susirimavo

:

Sukurta: 2005-06-27 12:55:15

Pagalvojau kaip atrodytų darbas "susupratimas". Apie darbą tai pasakysiu kad šis irgi puzlis, kaip ir tie kur buvo. Stilius toks: baigiu priprasti, kartais patinka :)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2005-06-27 12:02:47

Sakote, kad nesusipratimas? Ką gi, gal todėl ir negaliu pridėti į mėgstamiausius...
Atsiprašau, gal kitąkart pasiūlysite įdomesnį ir vertingesnį kūrinėlį.

:

Sukurta: 2005-06-27 06:50:38

bais mandagus
taisyklingas beprotis
savo tiesą
sumanė patiesti
:)