← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/9862

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-12-18 17:14:31

Puikus pasakojimas – humoristiškas, netikėtas, puikaus stiliaus. Žodžiu, radau tik privalumus.:)

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-12-17 21:59:33

Lengvas, nervus tausojantis, iš pradžių kiek intriguojantis, o paskui vėl ramiai "tekantis" pasakojimo "upelis", savo mielu čiurlenimu skatinantis skaityti iki galo. Sakyčiau, pabaiga gana humaniška, kadangi pasakotoja nenutrėškė, neišvarė lauk vapsvelės, o nutarė leisti jai nugyventi savo amželį, nes enciklopedijoje, tikriausiai, sužinojo, jog jai neilgai skirta smaguriauti Florestano medumi ir cukrumi...
Manyčiau tik, kad gal nereikėjo kelis kartus kartoti keliese gyvena pasakotoja. Užtektų vieno karto. Taip pat plačiai aiškinti žodžio ATOPIJA prasmę, lyginti jį su žodžiu UTOPIJA. Gal net visai derėjo jo atsisakyti.
Ir dar. "Galvojau, išlėks sau į šiltą bobų vasaros DANGŲ..." Vapsvos ne gervės, nesiveržia į padanges. Aš, kaip šioks toks sodininkas, gerai žinau, kur jos skrenda, kai išveju iš sodo namelio. Tad parašyčiau taip: "...išlėks į šiltos bobų vasaros sodelį, su kvepiančiais sutrūkinėjusiais sultingais vaisiais..." Tikriausiai matėte, vapsvų ir bičių iščiulptas avietes, gervuoges, slyvas, obuolius, o ypač saldžiąsias kriaušes? Žinoma, čia ne esmė. Apibendrindamas pasakysiu trumpai: patiko:-))

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2006-12-17 20:19:50

Smagiai ir įdomiai perskaičiau..
Ir medaus pasinorėjo.
Einu ieškot, gal surasiu..
Sėkmės..

Anonimas

Sukurta: 2006-12-17 19:14:27

Įdomiai susiskaitė, net pagailo pasakotojos. Kaip su tom vapsom sunku...tiesa pasakius, man atrodo, kad pasakotojai dėl tos vapsvos lengvai pakriko nervai :)