← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/97323

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pelėda

Sukurta: 2020-03-10 17:01:11

Čia aš esu  įvardintas Anonimu.  Mat  skaičiau  ir atsiliepimą  rašiau neužsiregistravęs..Sėkmės Tau dar  kartą...

Anonimas

Sukurta: 2020-03-10 16:53:26

Pamatęs  pamaniau, kad  neįveiksiu perskaityti. Tačiau  suklydau, nes iš  kur galėjau žinoti, kad  tai vienas  geriausių  straipsnių, kuriuos  per  pastaruosius  keletą  metų esu  perskaitęs.  Beje,  Dalija,  prieš  mėnesį ir  aš  atsisakiau  šeimos  gydytojos  paslaugų siuntinėti mane nuo gydytojo  pas gydytoją.. Man  net  nekainavo. Tereikėjo  pasirašyti ant  popieriaus, kad taip, atsisakau ir tiek pakako... Sėkmės Tau. Gražaus pavasario...

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-03-10 15:58:22

Lenkiu galvą prieš Jus.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2020-03-09 13:30:31

Kaip visada puikus būties permatymas lyg skalpeliu perrėžus visais įmanomais pjūviais. Menas visais atvejais yra prabanga. Kol nėra laiko galvos nuo vagos pakelti, tol menas nerūpi. O kiek dabar meno rūšių ir kiek jomis užsiimti pasišovusių? Nuo paciento nutolęs gydytojas geriausiu atveju per tas kelias duotas apžiūrai minutes gali pasverti ir ūgį išmatuoti. Jaudinanti, žinoma, pažiūra į išskirtinę gydytojo Misiją, bet tai paciento noras, o ne mirtingo žmogaus galimybė...Todėl teks susitaikyti su tuo, ką gali pasiūlyti kaip variantą prailginimui gyvenimo chemijos pramonės sulipdyta piliulių sauja. Deja...