← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/95874

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2019-02-18 20:57:42

"Piliakalnis įrengtas Bajoriškės ir Ginio upelių santakoje esančiame aukštumos kyšulyje. Aikštelė trikampė, pailga rytų – vakarų kryptimi, 35 m ilgio, 30 m pločio vakarinėje dalyje, žemėjanti į rytų pusę. Vakariniame jos pakraštyje supiltas 30 m ilgio, 3,3 m aukščio, 24 m pločio pylimas, kurio 4,5 m aukščio išorinis šlaitas leidžiasi į 13 m pločio, 1,5 m gylio griovį. 2,5 m žemiau aikštelės rytinio galo yra 8 m pločio terasa, per 1 m nuolaidėjanti į rytų pusę. Šlaitai statūs, 36-­38 m aukščio.Pylimas apardytas Bernatonių dvaro mūrinės rūkyklos, duobių. Piliakalnis apaugęs mišriais medžiais, kurie po truputį kertami.Piliakalnis datuojamas II tūkstantmečio pradžia. Lietuvos Respublikos kultūros ministro įsakymas dėl pripažinimo valstybės saugomu – 2005-04-29; Nr. ĮV-190. Paminklo teritorijos plotas 26000 m²." 
Tai viskas ką radau apie piliakalnio praeitį. Tokiu būdu ir dingsta pėdos.
Net su žiburiu niekur neradau, kad ten buvo kokia nors pilis.
O ką veikia mokyklose skautai, jeigu dar jie egzistuoja?