← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/94561

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2018-06-25 19:19:36

 dulsinėjai, Gelmei ir jogasei vėl kvepia įspėjimais dėl asmeniškumų komentaruose

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2018-06-25 12:32:33

Kūrinys kaip kūrinys, o dulsinėjai, Gelmei ir jogasei - eiliniai pykčio priepuoliai ir senų sąskaitų knisinėjimas.
Jokios lit. analizės čia nėra ir nereikia savo niekingų šnypštimų čia dangstyti.

Apmaudu, kad šitam šlykščiam šaršalui renkatės mūsų svetainę - juk žmonės čia ateina kurti, bendrauti, dalintis...


 

Vartotojas (-a): Gelmė

Sukurta: 2018-06-23 11:42:22

Tikriausiai būsiu trečiasis skėrys, nes pritariu Kaip Lietaus ir Jogasės išsakytoms mintims. Kiti komentarai - tai besileidžiančios saulės šešėlyje tupinčių apkvaitusių blusų tuščios, pigios ir nepagrįstos liaupsės ( pasistengiau neiškristi iš konteksto, jeigu jau įvesta vabzdžių tema). O pratęsiant mintį dėl skėčių, patariu eilių lyrinei herojai jį įsigyti tikrai kokybišką, nes pigus kinietiškas tikrai neapsaugos nuo lietaus...

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2018-06-22 11:05:09

puikios eilės, šaunu.Vėl skėriai iš kampų lenda.Laikykis, mieloji.Rašai puikiai.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2018-06-22 10:13:41

Labai sklandus eiliukas, o nuo lietaus yra skėčiai - šaunuolė, laikykis...

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2018-06-20 13:17:46

Pritariu pirmam komentarui... Patiko.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2018-06-20 09:08:13

Va, dabar giriu. Už darbą, kuris yra natur produkt. Va, dabar tikrai jokių pretenzijų. Nes rimas ir ritmas, kaip įprasta autorės natur produkt, kreivi. Deja. Radau porą sąskambių, kurie naudoti mano eilėse (o, ne tik mano, veikiausiai, bet mano - tikrai, tarkim, ąsotis jausmų besotis, nepamenu kokiose eilėse tai rašiau, bet garantuotai, paieškoje galima rasti, tingiu), tie rimuojasi. Kiti - ne. Galiu paskaičiuoti netgi. 4 posmai po dvi eilutes. Gaunasi rimavimo 8 deriniai. Geri yra tikrai 3, vienas - na, galima irgi įskaityti. Taigi, pusė eilių pagal rimą bėginėja papieviais. Ritmika... Žiūriu čia. Jau geriau. Tik 4 eilutės, kurias reikėtų taisyti. Struktūriškai... Trečias posmas ryškiai iškrenta iš konteksto kitoniška ritmika, praktikoje taip galima, tačiau ne viduryje teksto, nebent jis kuo nors išskirtinis, na, tipo, vinis. Čia to nėra. Mintis... Padrika. Vaizdiniai nesusiję vienas su kitu, metaforos paimtos atsitiktinės ir tarpusavyje neturi tęstinio ryšio, tiesiog metaforos. Manau, ŽŽ niekas nedraudžia nagrinėti eilių, juolab išsamiai ir pamokančiai, kaip tai padariau aš? Juk autorei tai atneš neabejotina naudą - pirštu pabaksnota. Tiesa, nekonkretizuoti kai kurie dalykai labai tiksliai, tačiau už savo žodžius atsakau ir, jei kam labai įdomu, tai galiu netgi asmeniškai parašyti konkrečius žodžius. sudėlioti konkrečius kirčius ir pan. Ačiū, girti manęs nebūtina, šįsyk pamokos veltui.
 

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2018-06-20 08:51:19

Pozityviai įtaigu...geras eiliukas