← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/94284

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2018-05-03 18:24:53

Gražus tiksliuko mąstymas...

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2018-05-03 13:56:30

Įdomiai ir labai vykusiai pasakyta.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2018-05-03 08:52:04

Yra istorinis klodas (tai būtų panašu į faktus), bet išties yra metafizikos. Įskaitant kūrybinę.
Yra žaismės, iracionalumo. Kiek ir ko turinyje be jo, galima ryškintis (iš)protaujant (įvykiai suprantami nesunkiai); galima neprotaujant, bet pajaučiant cinkelį.
 
Gerai koreliuoja elementų pavadinimai, savybės ir tai, kas iš to sutverta.
Dedukcijos metodu išvaikant metafiziką, galima pasekti jungtis ir virsmus: viens elementas labai paplitęs (pranašų žemė, gal ir populiacija), kitas ir fonetiškai grakštus (helis, Helada), yra plastiško, gerai tinkančio lipdymui, pramaišiui su rišančiomis medžiagomis. Šis tvarinys tinka maigymui ir išbandymams...
 
O kartu gi tai yra vienas (besimaišantis) pasaulis po Saule.
Gražūs monai dar dėl to, kad atsirado ir meilė. Tam ličio, gintaro ir molio grumsteliui Visatos begalybėje...
 
O bene tas pasaulis – tai asmeninė visata? Kupina mitų, chemijos, demonų...

(Ai, kam... Bandžiau kažką iš savo perihelio, bet nereikėjo... Metafizikos aiškinti nereikia, kaip ir poezijos. Užsiimant branduoline (bendrąja) fizika, išnyra tik kažkas panašaus į plokščią pasaulį ant banginių, kurie leidžia dvideginio burbulus.).
 

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2018-05-02 22:27:22

Gražiai čia sudėliojot

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2018-05-02 10:52:24

Originalus eilių pateikimas.
Toks jau tas gyvenimas - kova be pabaigos.