← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/93784

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2018-03-06 17:29:24

Nesu religijų žinovė, o žmogus? Kartais atrodo, kad valdai savo likimą, bet gal tik taip atrodo...
Ir kuo daugiau apie tai galvoji, tuo neaiškiau... Tai gal negalvokim, o tiesiog gyvenkim - kaip galim, kaip mokam...

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2018-03-06 15:04:52

Kodėl žmogus pasielgia vienaip ar kitaip, priklauso nuo labai daug faktorių, bet manau kiekvieno žmogaus noras būti laimingu yra didžiulis. O keliai į laimę būna sėkmingi, būna tragiški, būna klaidingi, bet žmogus vistiek jų ieškos. Gal tai saviapgaulė, gal mes aplamai negalime būti laimingi, atsakymų daug ir kiekvienas savotiškai teisus. Ką pasirinkti, manau svarbiausia vadovautis savo vidiniu balsu, savo intuicija, savo šeimos  patirtimi, savo tautos patirtimi, kultūriniu, moksliniu, dvasiniu palikimu ir visu tuo, kas pakelia žmogų į aukštesnį lygmenį. Dabartinė mūsų visuomene, bent Lietuvoje, yra visiškai tam netinkama, nuo tokios visuomenės reikia slėptis, kad nebūtum užmėtytas akmenimis. Įsigali policinė valstybė, čia laisvai kūrybai nėra vietos,absoliučiai viskas politizuota, tiesiog tragiška padėtis. Apie žmogaus išmintį byloja jo veidas, tad ieškokim išmintingų veidų ir tada likimas bus nuolankesnis.