← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/92440

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2017-11-03 12:44:56

:)puikus jusu haiku

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2017-11-03 10:36:32

oi, joks aš ne anonimas - esmi Langas Indausas.

Anonimas

Sukurta: 2017-11-03 10:30:50

Puikus, įdomus, skatinantis pamąstyti rašinys.
Nesu haiku (kažkodėl toks kūrybos būdas man atrodo svetimas) mylėtojas, bet daliuteisk mintys paskatino kitaip (giliau) pažvelgti į juos.
Keletas mano (tik ir tikrų) minčių dėl konkurso. Esu už įvairiausius konkursus ir kuo jų daugiau - tuo geriau ir įdomiau, tuo svetainė patrauklesnė. Bet šįkart nedalyvavau jame. Priežastis viena ir tikra: nemoku haikų kurti. Dar apie (įsi)vertinimą. Žinau kaip būna: yra draugai ir draugės - argi draugystė ne svarbiau už sąžiningumą? Tu mane - aš tave... Deja, pas ne vieną yra būtent taip. Prisipažįstu - ir aš taip (kartais) padarau, todėl  dabar gailiuosi ir prašau visų (geros valios žmonių ir ambasadorių) atleidimo.
Būdami nesąžiningi vertinime, dar labiau nusidedame prieš konkurso organizatorius (gal organizatorę Godą) ir  puikių prizų darytojas. Va, supyks, įsižeis ir gaudysime tada tik varnas ir vanages žalioj pievoj ir gūdžioj (interneto) girioj...Niekas nebesiryš daugiau konkursų organizuoti. Ir liks tik mums, tinginiams, savame virale virti. Bus liūdna, nyku ir dvasiškai šalta.
Pabaigai: gink Dieve, tikrai neabejoju šio konkurso laimėtojų ir prizininkų sąžiningumu, o ir kitomis dvasinėmis vertybėmis nesuabejojau, todėl sveikinu ir linkiu visiems sėkmės.
Laukiu naujų konkursų - su gerai apmąstytais kriterijais.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2017-11-03 10:20:07

Perskaičiau, ne – "suvalgiau" sulaikiusi kvėpavimą...

Vartotojas (-a): Astra

Sukurta: 2017-11-03 10:13:15

Tokių tekstų kaip šis, be pykčio haiku - reta. Ačiū Jums :)

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2017-11-03 09:41:00

mirties šešėlis
sušok su manim dabar
 skruostu ašara
...sveikinu Jus, tačiau tegu gyvenimas vis dar pakviečia šokiui, ne paskutiniam, ne tam lediniam ir amžinam, į ten visi keliai mus veda... Džiugu už Jus, sėkmės :)

 

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2017-11-03 09:01:07

Tekstas kaip paglostymas haiku mėgėjams. Gaila, bet man ta forma liko svetima, nes plačiuose laukuose sunku įsigyventi į sausakimšos salos gyventojo dvasinį būvį. Kartais parašau panašių į haiku miniatiūrų, tačiau tai gal iššūkis sau - dramblio bandymas sutilpti stiklainyje...Džiaugiuosi, kad esama platesnių fantazijų kūrėjų ir nuoširdžiai jais žaviuosi...

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2017-11-03 08:19:06

Šaunuolė! Sudomino, perskaičiau, liko gera...