← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/92350

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Astra

Sukurta: 2017-10-29 10:47:17

Daug daug grožio randu ir švelniai prie savęs glaudžiu.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-10-28 19:40:23

Knieti pakoreguoti skyrybą. Mano supratimu: reikia kablelio pirmos eilutės gale, nereikia trečios pabaigoje (arba taškas), nereikia po krūmus.
Bet svarbiausia, aišku, ne tai. Svarbiausia – tas sunkus ėjimas tamsoj.

Patinka man Jūsų eilėraščių mistiniai klaidžiotojai, dažni nežemiški svečiai sparnuočiai ir pūkuočiai, o šįkart būryje sužibo vienaragiai.
Ir pamaniau, kad Ilgiausia naktis – skynimosi pro šaltus dygius krūmynus, vienaragio vienumo, veržimosi iš kūniškumo, išsilaisvinimo ir kartu tosios sunkiausios (dvasinės) naštos amžino turėjimo poezija.
Geros ir priemonės, ir vaizdas, gražu ir kas pasakyta, ir kas tiesiogiai nepasakyta.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-10-28 14:15:43

Jausmų sintezė. Kanopas turi antgamtiniai gyvūnai panašūs į baltus žirgus su ragu kaktoje. Tai gėrio pranašai.
Kita vienaragio reikšmė, tai 35-as pagal dydį pietų pusrutulio žvaigždynas. Neryškus žvaigždynas, Lietuvoje matomas žiemos mėnesiais neaukštai virš horizonto. Ryškių žvaigždžių nėra, bet yra įspūdingų difuzinių ūkų.

Ilgiausia naktis žemėje
nutūpus ant bevardžio piršto.


Manau, kad tai susiję su tai, kurių jau nėra ir tik ilgesys tą naktį bus ryškiausias.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-10-27 19:39:18

daug pasakyta, reikia skaityti kelis kartus, kad pajusti prasmę...

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2017-10-27 17:15:46

Įvairiai galima interpretuoti pagautą mintį...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2017-10-27 12:04:00

Tikrai daug minčių sukelia. Bet šitas eiles skaitant, manau, galvoti nereikia, reik bandyt pajaust.

Vartotojas (-a): Audronaša

Sukurta: 2017-10-27 09:25:17

Paslėpta mintis ilgoje naktyje.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2017-10-27 08:33:49

Įdomus...Skaičiau kelis kartus...Daug paslapties. Ant bevardžio santuokos žiedas nešiojamas... Tik ar tai norėjo autorė pasakyti.