← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/91961

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-10-01 09:43:46

Priimkite dar vieną be galo vertingą atvirlaiškį.

Jei neklystu, pakuždėjimo, nieko negausi motyvai ką tik buvo (praeitas eil. Rudeniop). Tikriausiai čia yra kažkoks temos niuansavimas (o ir tos raiškos priemonės nieko baisaus, kas nežino, kad galima visą laiką malti tą patį per tą patį, niekas vis tiek neatsimena).
 
Visuma daugialypė.
Bendra (pagrindinė išorinė, iš siužetuko kylanti) mintis – kai per daug švilpauji ir skrajoji, atsiduri prie suskilusios geldos.
Visumai skylant prasmiškai – sąveikauja priešybės: svaja-siekiamybė (fėjų, t. y. nereali padermė) ir realybė.
Galbūt ir koks moraliukas kabo. Pavyzdžiui, džiaukis tuo, ką turi. Ne svetimkultūre fėja, o tautinėmis raganomis – visgi sava terpė... Arba: ir nudžiūvusiame medyje vėjas staugia. Tas gal dar tikriau negu čiulbesiai.
Juolab Likimas gali reikšti, kad pasvajojęs ar pasilakstęs likai savimi. (Brandžiai rudeninis ir vis tiek vėjavaikis).
Linksmas vaizdelis, bet po išore gali būti ir kitų planų. O kas yra ar nėra, geriausiai žino pats autorius. 

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-09-30 18:07:11

Vajėtau, bent būtų likę piktos, bet jaunos. Įš piktos apygerę iš bėdos dar galima padaryti, o iš senos net apyjaune - niekaip.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-09-30 11:58:47

virs tos pikčiurnos fėjom, virs, tik reikia tikėti...

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2017-09-30 09:38:46

Išpažintinis :D
man į tyliai ausį > gal: man tyliai į ausį

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2017-09-30 09:09:56

nėra piktų moterų...jos tik nesulaukė reikiamo Tavo dėmesio :)