← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/9005

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-11-18 09:32:22

Puikus, užburiantis pasakojimas, tik aš irgi, kaip ir Ezmė, tikėjausi kažkokios kitokios pabaigos.

Vartotojas (-a): laukimas

Sukurta: 2006-11-14 15:33:31

pasiimu

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-11-14 14:05:29

...Skaičiau su dideliu įdomumu,labai suprantu Heroją...nes tą jausmą man teko pergyventi vaikystėje...Prisimenu vedama į BAŽNYČIĄ ...drebėdavau...mano klausa skausmingai reguogdavo į muzikos garsų išderinimą,kai susirinkusieji maldininkai giedodavo...o būdavo tai neretai,nes kokie keli balsai nuklysdavo į pievas.... man būdavo gėda,kad Tai dar girdi ir Dievas...

Vartotojas (-a): Sodininkas

Sukurta: 2006-12-02 13:46:10

"Atskiri garsai man pasirodė...">Garsai man pasirodė: manyčiau, kad nebūtina kartoti žodžio ATSKIRI; "Po to, girdėjau, kaip Florestanas bando"> gal bandĖ? ( Girdžiu kaip bando, girdėjau kaip bandĖ). Gal klystu, atleiskit.
O pasakojimas tikrai įdomus ir intriguojantis. Garbios Ezme ir Littera tikėjosi kitokios pabaigos. Nebūsiu originalus, pasakysiu, kad (jų visiškai neįtakotas) ir aš kažko kito tikėjausi iš atkaklaus pasakojimo herojaus. Bent jau to, kad nustos "liurlinti" ir kankinti pasakotoją ir klausytoją viename asmenyje. Tačiau ir autorės pasirinktas pabaigos variantas nėra blogas, natūralesnis ir gyvenimiškesnis. Nors, aišku, netikėta pabaiga skaitytoją būtų "pakutenusi" smarkiau. Taigi, viskas autorės valioje. Jai ir spręsti.
Beje, norėčiau paklausti, ar ir kituose pasakojimuose( neabejoju, kad jie "užgims") pagrindinis veikėjas bus Florestanas?