← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/85883

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-07-02 07:22:23

Aktualus eilėraštis. Daugiau tokių. Ačiū.
Tai labai sudėtingas pamąstymas. Bijau, kad daugeliui žmonių tik ir liks pamąstymais be sprendimų, kurie ištekės kaip vanduo pro rėtį. Ruduo jau netoli. Kas pasikeis??? Tai retorinis klausimas.
Anot Vytauto Mačernio, kadaise buvo daug velnių, kurie norėjo žmonių sielas pirkti. Deja....

Dabar pasauly daug yra žmonių,
Už laimės valandą parduot save,
Kitus ir visa ką sutinkančių.
Dabar pasauly daug yra žmonių,
Tik ... nebeliko žemėje velnių;
Jie susilindę tupi pragare.
Dabar pasauly daug yra žmonių,
Už laimės valandą parduot save,
Kitus ir visa ką sutinkančių.

     (Vytautas Mačernis) 

 

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2016-07-01 22:31:55

Man  Jūsų minimi velniai labai aiškūs, tuo labiau - įvardinate skaičių  141! Egzorcistais
rudenį būsime visi, tik ar rasime geresnių... Patarlė sako: vienas velnias jojamas,
kitas - važiuojamas.Sėkmės mąstymuose!



 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-07-01 21:33:46

Nors velnias tabakinėje (čiort iz tabakerki) jau beveik priminė rusų klasiką, bet tai greičiausiai tik dar viena velnio žabanga, žodžių žaismas, bandantis išmušti iš kelio.
Bet vis tiek pagaliau supratau – kalbama apie silpnybių viliotinį: velnias iššoka iš visokių netikėtų pakampių, iš arielkos, rūkalų.
Tai dar nieko, daugmaž įprasti reikalai.
 
Baisiau su aktyvistais. Raudonuojančios vietos, radio/tele šaltiniai reiškia viešumą... ko gero, taip poetiškai makaluojasi ir kratosi nesislapstantantys ekshibicionistai.
 
Nelengva prisipažinti (kompleksuoju), kad galbūt ne visai supratau, ką norėta šiuo kūriniu pasakyti, bet patiko tai, kad Nerį traktuojant kaip vandenis (pvz., rašymėlių), lokalizacija lengvai nustatoma. Protas gal ir sako, kad ten geriau nesilankyti, bet velnias gundo ir moka pritraukti, – aukų pilnos pakrantės.
Taigi, silpnybė (manija) nugali.
Vargu ar ruduo ką pakeis. Pakrantės žaliuos, Neris tekės.
 
Pavadinimas kažką sako apie polinkius į vieną ar kitą pusę, gali būti šešeto skaidymas.
---
virš šimto > per šimtą, daugiau kaip / nei, negu šimtas (kadangi virš rodo fizinę ribą, pvz., virš vandens, o velniai juk ne virš skaičiaus 100, turbūt žymimas kiekis?).

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-07-01 15:33:20

persigandau tų velnių, ypač su raudonais lapeliais.Kad nors prie mano upės(Nemuno) neatšuoliuotų.Reikės kokią maldą sukalbėt iš anksto.

Vartotojas (-a): Saulėlydis

Sukurta: 2016-07-01 14:44:21

Neris pro mano miestą neteka...Bet teka kita upė :) Irgi moteriškos giminės. Dairiausia vakar nuo Beždžionių tilto. Velnių nemačiau. Tiesa, buvo keletas beragių pakrūmėj, besivaišinančių lašais.
Ir dar mačiau labai raudoną saulę. Gal jie visi ten ir sulėkė? Tie velniai, su raudonais lapelaisi ant g(k)aktos.