← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/85873

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-07-01 21:02:20

Žaviuosi optimistais, nes ilgai aš taip pat buvau optimistė. Deja, mano optimizmas buvo paklupdytas.

Bet vis tiek tikiu, kad kada nors išgirdus
Jo Žodį katarsis ištiks mus.
Tuomet atsidarys visi pasaulio muziejai,
dokumentų saugyklos ir koliziejai,
visi džiūgaus ir giedos laudamus.


S.Hawkingas teigia, kad didžiausią grėsmę žmonijai kelia žmonių godumas ir kvailumas. Žmonijos populiacija nevaldomai auga. Teorinės fizikos genijus skaito, kad "2100 m. bus 11 milijardų žmonių. Oro užterštumas per pastaruosius penkerius metus padidėjo 8 procentais. Daugiau nei 80 procentų didmiesčių gyventojų kenčia nuo per didelės oro taršos.“ "Jis atkreipė dėmesį į kuriamo dirbtinio intelekto grėsmę ir įspėjo apie galimą sukilimą prieš žmoniją".
Įdomu, tai, kad Europoje žmonių skaičius yra net sumažėjęs. Tačiau sparčiai auga Afrikoje ir Azijoje.
Labai aktualios eilės.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-07-01 12:01:44

Tai, kad etikos mokytojas ir nazarietis susikeitę vietomis laike, rodo, kad laikas neturi reikšmės (tiesa nuo jo tepriklauso tiek, kiek vyksta ieškojimai, svyravimai).
Jėzaus įžengimas ir naujas mokymas – iš esmės nieko naujo (apie pamatines dorybes. Manau, čia nesileidžiama į gilesnius kanonų apmąstymus, pvz., celibato klausimu. Minties pagrindas – santūrumas).
Bendruomenės patas rodo, kad ieškoma daugiau formų, ne esmės.
Laikai čia susikalba: (Nazaretas, šachmatai, muziejai, koliziejai – laikas yra viena  talpykla, o paminėtosios saugyklos – vėlgi formos).
 
Pasaulio medis.
O kad ir paprastas medis.
Atsitraukus nuo paraidinio siužeto, įmanomas toks minties vaisius: kiek medžiaga (ištakos) lemia rezultatus, gal galimos geros mutacijos ar nauja veislė.
Pagaliau lieka atvira tikėjimo ir tikro nušvitimo tema...

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-07-01 11:20:36

Amen. :)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2016-07-01 00:59:42

Amen. Tavo žodžiai Dievui į ausį :)

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2016-06-30 21:48:43

Labai indausiškos eilės, savitos, įdomios, super