← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/82354

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rena

Sukurta: 2015-12-07 21:40:55

Reikia tęsinio tuomet viskas susidėlios į savas vietas...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2015-12-07 21:34:41

Pavadinimas ir pradžia įtraukė, o pabaiga kiek nugesino uždegtas viltis... gal reikėjo pabrandinti... Su debiutu.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2015-12-05 08:11:47

Pirmiausia sveikinimai su debiutu. O istorija gal brangi dėl išgyventų asmeniškai dalykų, bet literatūrine prasme teisūs pirmi du komentatoriai. Jei istorija papasakota dėl dviejų paskutinių sakinių išvados, tada jų proporcija pasirinkta keistai - ilgas kelias į kamarą...Žodžiu, taisytinas kūrinys. Linkiu sėkmės ir neširdgėlaukite dėl pastabų - ignorvimas yra didesnė bausmė...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-11-30 22:10:48

Ne novelė. Tiesiog dažnai pasitaikanti istorija (galimos įvairios modifikacijos, esmė nesikeičia).

Pasikartojantys žodžiai gretimuose sakiniuose: žmogui, mama, darželį, darželio, artėjo, priartėjo, paskyrimus, paskyrimą…
slidinėdavo su slidėmis > negi pačiūžomis? Tiesiog slidinėdavo
neveltui > ne veltui
apart > tarmėse ši svetimybė vartojama, bet tekste bendrine kalba > be jo, išskyrus jį patį
Ką duoda tokios detalės kaip iš to paties fakulteto, bet kitos specialybės? Nieko neduoda, tai tik perteklinė informacija.
Saulės spinduliai žaidė ant jų kūnų. Ji stipriai prigludo prie Viliaus ir jis ją nuskraidino į dangų, kur buvo tik juodu. >  kai tamsų šydą užmetė Mirtis, dar supratau, bet pasakojant dalykišku stiliumi tokie nuskraidinimai netgi juokingi. Galima tai pasakyti paprasčiau.
 
IV-tą, V-o > rašant tokiais skaitmenimis, galūnių nereikia (pataisyta). Jos galimos prie arabiškų skaičių (4-ą, 5-o), tačiau geriausia rašyti žodžiais (bent jau čia, juk ne protokolas). Juolab kad vienoj vietoj taip ir yra – penktame.
Kai kuriuos sakinius reikėtų tobulinti.