← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/82237

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2015-11-26 23:43:48

"Privalome panaudoti Raudonuosius gnomus." - panaudoti? gal keistas išsireiškimas, labiau kaip obkektą, ar ginklą. Na gal taip juos ir naudos. 
Žynis karaliui pasakoja apie raudonus gnomus taip, lyg karalius nežinotų. O čia juk didelis, visą planetą apimantis įvykis. Kad ir kada tai buvo, manau tokį istorinį faktą žinori turi visi. Gal būtų buvę geriau tą info pateikti kaip autorius žodžius?
Va, elfai grįžta sumušti, jau darosi įdomiau.
"– Įdomu, – susimąstė gnomė ir prislinko arčiau jo ir pabučiavo į lūpas." - greitai :D, ar čia kažkokie gnomų paprpočiai, ar tieisiog laisvo elgesio moteris?
Ū, drakonai :)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-11-21 21:50:06

Apie planetos istoriją: manau, kad tie, kurie pareikalavo valdžios, galėjo ją paprasčiausiai imti jėga arba dar geriau – pasitelkę magiją. Kam derybos su Taryba? Paleidi magiją ir net drakonai nespėja atsibusti…
Aišku, tai ne mano siužetas, todėl yra taip, kaip yra.
 
Kodėl vienur Juodoji magija (kaip ypatinga rūšis), kitur jau bendrinė juodoji magija?
Atvykau padėti kovoti su Blogiu, – prabilo elfų karalius… > karalystės ceremonijų dvasią atitinka, bet vis tiek keista, kad taip iškilmingai sako…
 
Atkreipti dėmesį reikėtų į tokius pasikartojimus (galima paieškoti sinonimų ar kitokių atitikmenų):
Dabar iš jų belikę tik likučiai.
Buvo bandoma su jais derėtis, bet jie nesiderėjo.
Legendos jį vadina paprasčiau – Senoliu, kuris paprastai pasirodydavo…
Ji užvaldė valdytoją
Po to akys nukrypo toliau. Susirinkusieji laukė, kada jis tęs toliau.
Bet stilių ir visa kita minėjau anksčiau.
 
Kad įsimintum ryšius ir strategijas, reikia pasinerti į šį pasaulį. Manau, kad juo besidominčių skaitytojų yra.