← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/80846

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-08-10 12:32:49

Pastebėjimai lyg ir neginčijami, nors kaip ir visa – įleisti į žodžius jie suvokiami nevienodai.
 
1. Kitų lūkesčiai juk nėra kelrodė žvaigždė. Save pirmiausia sugaudyk. Viskas taip, man kaip tik.
Bet minties aiškumą sudrumsčia žodis pradžioje – jis turi tęsinį paskui, o tada jau atsiranda įsipareigojimo prasmė. Galima mąstyti gilyn.
2. Amžino kamuolio –  visko ir nieko, chaoso ir harmonijos – žodinis pavidalas. Kamuolį sunku narplioti, kaip ir mintį. Betgi vieną giją pagavau: viskas per platu, kad rastų harmoniją (net neieško), niekas neapima chaoso ir kaip subjektas, ne tik abstrakcija.
3. Kas yra tikra, irgi filosofinis klausimas, tačiau vaduotis iš stereotipų – būtina.
4. Teisuoliai… jiems nieko nereikia žinoti (ypač plačiąja prasme). Jie žino (dažniausiai siaurąja). Žinantis plačiąja neteigs esąs teisuolis, jam bus nesvarbu, kuo jį laiko, kaip įvardija.
5. Dėl gaunasi jau pasakyta. Jūsų prašymu išėmiau savaime.
Kaip minėta, alogizmo yra, bet junginys visai įmanomas. Mat ką beveiktum, visad yra tas aukštesnis tvarkytojas savaime.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-08-09 23:54:40

Ketvirtas pasirodė itin man opus, o perskaitęs penktąjį kažkodėl šyptelėjau. :)

Vartotojas (-a): delioren

Sukurta: 2015-08-09 21:58:50

Gaunasi savaime, tik reikia veikti Labai paprastai pasakyta, bet laabai teisingai. Tikiu tuo.

Vartotojas (-a): Felicija Ivanauskienė

Sukurta: 2015-08-09 17:18:27

Logikos klaida: veikimas - jau ne savaime :)

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-08-09 16:45:05

nu nu, viskas gryna tiesa