← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/80469

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pisha

Sukurta: 2015-07-23 22:22:18

Lengvai susikaitė. Veikėjai tikrai įtikinami, natūralūs. Vos ne statistinė šeima. O pabaiga tai tikrai netikėta! Maloniai nustebino.  
 

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-07-08 21:49:30

Parašyta kaip visada gerai. Bendra aplinka (vasarotojai), pagrindiniai veikėjai (tai itin įkyri mergiūkštė, betgi normaliai pagal amžių, ir normalios šeimos tėtušis bei šezlonge gamta besigrožinti mamelė), jų aktualijos (veiksmai), dialogai leidžia labai aiškiai atsiskirti dviem pasauliams (kaimynas paslaptingas, tylus, kitoks); taip pat kaimyniškai sutaria detalės (pvz., žarna baseinui pildyti, žarna džipui plauti ir fekalijų mašina – tikėtina, su žarna).
 
Nežinau, ar toks sumanymas lektūrą išdėstyti punktais tarsi (atostogų) planą, tai palikau.
Kartais pagalvoji, kartais taip nutinka etc. – noveliška istorija, intriga ir netikėtumas gana švelnūs, bet scenelės paradoksas ir moralas išeina gražiai.
Autoriaus kalbos žodžių trumposios formos (patiem, jiem), svetimybės (alasas, dekis) – stilius.

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2015-07-08 19:39:10

pabaiga patiko. galima sakyti juodasis humoras. pradžia netikėta, o pabaiga visiškai užmušė. įsidedu į mėgstamiausius.