← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/79457

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2015-04-22 12:31:42

Kai pats sau šūkauji - nuobodu kitiems nebūna, todėl sanitarai stengiasi, jog suprastum, kad draugauti reikia.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-04-21 22:32:39

Jei ne viskas, tai pirmi du tarpusavyje ypač glaudžiai sukimba. Pats atsakai už savo mintis, poelgius, pats rikiuoji kasdienybę. Tai ir tobulėjimas, ir atsakomybė. Žinoma, galima viską sieti su atsitiktinumu ar likimu, bet tada nėr ką ir kalbėti. Išnyktų visos temos.
Ir su šypsenėle pats sau iššūkis.
3. Apie talentą yra įvairių skrajojančių sentencijų, tarp kurių ir ta, kad talentas – 90 proc. darbo. Čia kažkas giminingo, bet išreikšta linksmiau, lanksčiau, per draugavimą (kaip suprantu, talentas įdarbinamas be įtampos). Darbas kaip disciplinos, galimybių plėtojimo laidas.
4. Taip, suvokimas reikalauja ir tam tikro darbo (protinio, dvasinio). Galima pasiduoti ir fatalizmui, bet minties akcentą sieju su žodžiu pasistengti (pastangų svarba išryškinta ir kalbant apie darbą, turbūt neatsitiktinai). Galvoti, mąstyti turi pats.
5. Žmogus ir aplinka. Galima ją keisti? Gal. Bet ir ne. Aplinkos nepakeisi, nebent su bendraminčiais, o šiaip tiesiog eini į pirmąsias sentencijas ir vadovaujiesi savo instrukcijomis. 

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2015-04-21 17:11:52

Geriausi racionalizatoriai - tinginiai.
Kavos ir migdomųjų kiekis - tiesiogiai proporcingas iššūkiams.
Aplinkos keitimas - proporcingas "kėdės" aukščiui ir "kišenės" gyliui.

 

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2015-04-21 15:11:40

taiklu.Ir komentarai gera

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2015-04-21 13:31:26

1. Kai pats sau iššūkis – taip, nenuobodu, bet kartais gali ir bėdų neatsiginti.
2. O kaip sukurti – instrukcija bendra.
3. Jei talentas supranta, ir draugauja sau toliau laimingai.
4. Tai žinoma, kuo daugiau patirties.
5. Ar visada gali keisti aplinką? Vargiai, kaip suprasi tą aplinką...