← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/78956

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2015-03-21 20:10:06

Sugrįžusi perskaičiau dar kartą ir pasiėmiau... gerai parašyta...kaip ir paklausta – Ar bent stebuklais tiki?
Atsidūsėji ir supranti, kad visas gyvenimas stebuklas, su visa jame talpinančiu...

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2015-03-20 23:10:09

– Stebuklais tai tikiu, tik labai sunku patikėti, kad tai galėtų nutikti man...
 
Tai, kas parašyta apie stebuklo prasmes ir baigiama turbūt atviru klausimu, mane traukia į apmąstymus apie tą neaiškią ribą, kai dvejodamas, gal net neigdamas ar sau nesuformuluodamas, žmogus pradeda linkti į tai, kad gal...
Tikrai prasmės kinta priklausomai nuo žvilgsnio: stebuklas ir lietus už lango, ir galimybė gyventi, ir netikėjimas, virstantis abejone. Ir dar yra kažkas stebuklingo neprikausomai nuo nieko: būna, mirštančio realisto, skeptiko vaizdiniuose staiga atsiranda norų, minčių dar pabūti – ne pomirtiniame, tik truputį čia, prasideda saviapgaulė apie mokslo pažangą, neregėtus vaistus, kurie jau sukurti... Žinoma, visa tai galima suversti biocheminių procesų veikiamoms smegenims, juk atsiranda ir pabuvojusiųjų tuneliuose į anapus, kas iš tikrųjų, kaip sako anesteziologai, yra tik narkotinių medikamentų poveikis.
Bet kai visai kritinę minutę bedievį aplanko ir Dievas... Kas tai?
---
(kokie vis dėlto niveliuojantys yra žanrų rėmai)

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2015-03-20 17:13:42

Verčia mąstyti pabaiga. Daug mąstyti. Nekomentuoju, nes visada turėčiau sakyti tą patį: gerai, puikiai rašot.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2015-03-20 14:13:30

Mielas ir svarus Jūsų rašymo stilius, įtaigi gyvenimiška sutuacija atveria tiek daug… Kaip tik ir aš neseniai klausiausi Gregory Lemarchal’o… Nuostabiai apjungiate. Lieku vėl apmąstymuose. Ačiū. 

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2015-03-20 07:00:19

Telpa daugiau, negu į romaną. Suimta ir supinta viskas, kas esminio. Stebuklas...

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2015-03-20 05:49:30

Stebuklas, jog čia – miniatiūra...