← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/73297

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2014-07-13 15:49:06

Kai pasidaro liūdna ir nyku  - klausausi... Ir ne sykį.
Taip, šis kūrinys - tarmiškos konkurse geriausias.

Vartotojas (-a): valerijaaa

Sukurta: 2014-04-06 13:22:26

dėdle poike... 

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2014-03-17 23:55:08

         Ne žemaičius sunku suprasti, o kvailą samogitinę rašybą. Jos strimgalviais žemaičiai tur atsisakyti, jei nori būti kitatarmių suprasti.
         Nesąmonė visiškoji, kada įgarsinimą gali suprasti, o rašto – ne... Žmoniškai užrašius nebent atbulai galėtų būti.
         Dėl geriausio kūrinio – tiek akivaizdumų, kiek makaulių. Būna, kad požeminės srovės teška, t. y., sugeba teškėti.
         Gruomata regis yra žemaičių  „kalbos“ žodyne.
 

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2014-03-15 19:45:37

Pirmoji eilutė neteisingai perkelta, moderatoriams reikėtų pataisyti (autorės variantas buvo geras). Gerb. Vilytė turbūt nežino, kad pernai Zoikatis yra pelnęs "Kiečiausio žemaičio" nominaciją, taigi keista būtų įtarti tokią asmenybę tarmės nemokėjimu. Žemaičiai kaip tik nevartoja Aukštaitijoje populiaraus žodžio "gromata"; mano bobutė (aišku, žemaitė), dar sovietmečiu išgirdusi dainelę "Gromatėlę parašiau", klausė: "Kas ta gromatėlė? Gal mažas Garbės raštas?" Man akivaizdu, jog šie "Laiškai" - geriausias konkurso kūrinys.

Vartotojas (-a): P Aibutis

Sukurta: 2014-03-14 16:00:32

Sunku žemaičius suprast be ingarsinima.