← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/73033

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klajūnė

Sukurta: 2014-02-25 14:30:33

Mintys dėstomos aiškiai, nuosekliai, ir pritariu autoriaus pozicijai.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-02-24 15:33:00

Sutinku, kad aiški pozicija, t. y. publicistika, reikalinga.
Įdomu paskaityti, pasigėrėti vystoma mintimi, bet klausimas: o kas trukdo taip gyventi? Net į galvą neateitų, kad reikia vaikytis turto ar pavydėti serialų herojams. Visa, kas išdėstyta, yra elementaru.
Neįsivaizduoju, kokį poveikį galėtų turėti skaitytojams, kuriems taip nėra.
Visumą vertinčiau teigiamai, tik susvyravau prie kai kurių minčių. Pavyzdžiui, apie patarimus. O, jeigu taip imtų žmogus ir jų klausytų pats nebandydamas… Arba maniakiniai išpuoliai. Nesupaprastinčiau visko iki tezių, t. y. gal nepinčiau į tokio pobūdžio publicistiką.
Mes esame milijonus metų trukusios evoliucijos, Dieviškos kuriamosios Visatos jėgos veikimo rezultatas. Tai gal ir elkimės atitinkamai? > truputį prieštaringas sakinys. Lyg ir dieviškas esame padarinys, o jam reikia atitinkamos publicistikos, raginančios padoriai elgtis.
 
Žr. sakinį Meilės melo - dramos, žmogiškųjų nuodėmių liūnas, godulys, gašlumas, intrigos... (aplink dramas skyrybos nesupratau)

Tokių išvadų dažnai prieina žmonės... > prieina prie išvadų, išvadas