← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72768

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-02-07 21:31:11

Žvelgti į debesis ar besikalantį daigą galima nekeliant jokių klausimų, galima gyventi ir tiek, bet kam neigti filosofinę mintį?
Nesakau, kad visą laiką vadovaujuosi tik tokiais veikalais, bet paskaityti labai įdomu.
Net ir paprastame gyvenime (suprask – neskrajojant), baigus apie kainas, pabėgusį mylimąjį, bedarbystę, ligas, ne vienam lenda mintys apie visa ko prasmę. Temos atšakos nesuskaičiuojamos.
 
 
Supratimas-prasmė savo kilme individuali, nėra visuotinės supratimo-prasmės, kaip ir aiškinimo, jie kyla iš asmens ir priklauso nuo įsisavintos tradicijos, žodyno, visuomeninės padėties, išsilavinimo, individo jausmininių-jutiminių būsenų. (...)
Kalba tampa veidrodžiu, kuriame atsispindi individualumo šešėliai (...)
-----------
žr.ž.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2014-02-07 16:18:25

Nepavydėtinos prasmės paieškos susikurtų problemų džiunglėse. Žinoma, citatos suteikia svorio, tačiau kaimo senieji išminčiai viską išrištų paprasčiau ir greičiau. Kam vaikščioti aplinkui? Gamtoje vyksmai vyksta taupant energiją. O žmonija dėl savo prasmingumo paieškų jos ištaško be proto daug.Rezultatas, deja, dažniausiai būna niekinis. Linkiu taupiau eiti per gyvenimą.