← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72127

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): jovaras

Sukurta: 2013-12-28 20:25:22

kūrinys labai patiko. toks šiltas, gyvas. perskaičiau su malonumu. įdomiai parašyta

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-12-28 19:24:46

Platūs laukai… Važiuot ten dažnai ir neverta, prisiminimuose gyviau.
Įdomu, gražiai parašyta.

trobelė su gonkeliais: gal tame sakinyje praleistas žodis „kuri“ (sviro)
Rimantas > gimęs, augęs, apsvaigęs
Ar gali paauglys sakyti „Aš ne koks patvirkėlis bernas“? Nors gal.
Palyginus lengvai radau > geriau palyginti lengvai
Kauno Centrinis paštas > Kauno centrinis paštas
IX - oje > IX (galūnė tiktų rašant arabišką skaičių – 9-ojoje)
Juolab, kad > išskiriama juolab kad (kartu, nereikia kablelio prieš kad)
„paleisti“ vidurius > paleisti vidurius
Taip bepoilsiaujant, beviešint > bepoilsiaudamas, beviešėdamas
berazumis > suvienodinti (kabutės gal ir nebūtinos, nes kiti šnekamosios kalbos žodžiai be jų)
judviejų > jųdviejų (nes jų)

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2013-12-28 18:42:13

Nuosekliai ir sklandžiai, gyva, išpuoselėta, vaizdžia kalba, nenobodžiai. Atgaivinote atmintį, vasarą keletą savaičių vasarodavau pas mamos brolius kaime prie Mūšios, dešiniojo Šventosios intako prieš Vidiškius. Tad pažįstami ir artimi Pašventupiai, artimi  vaikystės takai savo paslaptimis, jusline - jausmine patirtimi. Netoli Radiškio, Jasiuliškio laukuose su pusbroliu naktį saugodavome už dėdę karvių bandą. Keleta metelių ankstilėliau.  Neliko nei kaimo,  nei Mūšios duburių, nei smelėtų paplūdimių,  ten dabar kolektyviniai sodai ir užtvenkta, išsiliejusi Mūšia...
Be abejonių, patiko. Lauksiu prisiminimų tęsinio.

Vartotojas (-a): Mikolina

Sukurta: 2013-12-28 16:58:32

Perskaičiau susidomėjusi ne vien todėl, kad įdomiai,  parašyta, bet ir todėl, kad kiekvienas to krašto kampelis man gerai pažįstamas ir brangus- mano tėviškė į dešinę nuo plento. Ir net gi  vienas iš Kličiukų, a.a. prigėręs Šventojoj, buvo mano klasiokas. Ačiū už jaunystės dienų priminimą įtaigiu žodžiu.